Winter wonderland... - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Winter wonderland... - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Winter wonderland...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

07 Februari 2009 | Oostenrijk, Hinterglemm

Lieve mensen,

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen..Internet heeft er een tijd uit gelegen en mijn USB stick voor de verbinding was kapot..gelukkig ben ik zo handig..dus heb ik hem weer gemaakt met plakband!..hahaha..

Hier gaat verder alles goed..Vermaak me nog steeds prima..en vind het nog steeds leuk..alhoewel..weet ik niet of ik dit aan het eind van de week nog zeg..ik sta namelijk deze week op kinderland..dat betekend..4 jarige kindjes..die vaak alleen maar huilen om papa en mama..en die moet ik leren skiën..waarvan je ongeveer 2 dagen bezig bent met remmen!..Dus loop je alleen maar PIZZA te roepen! Maar daar staat ook wat tegenover..dat betekend dat ik de eerste week krokus vakantie in ieder geval niet op kinderland sta!..

Afgelopen week had ik een zwakke B groep..dat zijn kindjes die 1 week op skiles hebben gezeten..dus langzaam skiën..Na 2 dagen zat ik met ze op de Zwölfer..dus boven op de berg en heb het tempo aardig opgevoerd..als je ziet dat ze 4-5 jaar waren..had ik niks te klagen..kreeg veel te horen hoe oud ze waren..en dat ze de gang er in hadden..De ouders waren ook tevreden..en dit heb ik gemerkt door mijn fooi!..:D..Heerlijk..

Verder zijn er weer bekenden van 2 jaar geleden..waarmee ik hier een heel seizoen heb gezeten..en aangezien het hoogseizoen is begonnen..word het vast een leuke en gezellige maand!..

Mijn fotoruimte op deze site is op..dus heb ik foto's op mijn hyves gezet..de site is www.bremsiej.hyves.nl . Hier kun je gewoon naartoe gaan..en foto's bekijken!..

Vandaag even lekker wezen skiën..en ik moet eerlijk zeggen..ben kapot na een paar dagen werken, feesten en weinig slapen!..Dus ik ga nu afhaken..en mijn ogen sluiten..want morgen moet ik kindjes troosten, op de pot zetten en pizza roepen!..En dat een hele week!..

Dikke kus vanuit Oostenrijk..en tot snel!..

  • 08 Februari 2009 - 17:59

    Marrit:

    Wat een feest om jouw verhaaltje weer te lezen :) Ik ben blij om te horen dat het zo goed met je gaat enzo!

    Veel plezier nog!!
    LIEFS

  • 10 Februari 2009 - 12:54

    Afke:

    hey aniet!

    ja dat was indd alweer een tijdje geleden dat we een verhaal hebben gelezen! gelukkig zijn er meerder manieren om contact te houden :P

    maarre leuk al die kinderen haha, zo te lezen krijg je er in ieder geval iets voor terug!Waar je weer lekker van kunt Zuipen :P nou succes deze week! ik zal even wat aan school doen:S, dat moet ook gebeuren! nou groetjes!!

    af

  • 11 Februari 2009 - 12:01

    Elly:

    hoi anita
    fijn weer van je te horen .
    ik ga ook even kijken op je hyves ben benieuwd naar de foto''s.hier alles goed leuk feestje achter de rug en een verjaardag dus komt goed ,met jou ook wel met je feestjes enz:
    ben blij dat alles met jou goed gaat enik wens je sterkte met de ukkies.
    dikke kus Elly

  • 28 Februari 2009 - 19:04

    Elly:

    hallo anita
    hartelijk fefeliciteerd met je verjaardag en nog
    vele jaren erbij.
    maak er een fijne verjaardag van dus genieten!!!!
    dikke kus elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 56688

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: