Liebe leute... - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Liebe leute... - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Liebe leute...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

27 December 2008 | Oostenrijk, Hinterglemm

Liebe leute...
Hier dan mijn eerste berichtje uit Hinterglemm!..Ik heb het hier prima naar mijn zin..en heb een prima kamer..slaap alleen met een Duitser op de kamer..maar ja..verder heb ik niks te klagen..leuke collega's en het werk is ook nog steeds leuk!..

Afgelopen week heb ik priveles gegeven..echt super leuk!..En ik heb fooi gehad..niet te geloven...100 euro!.Dat kunnen we wel gebruiken! Altijd leuk natuurlijk is toch een teken dat ze het leuk hebben gehad!..

Aankomende week geef ik weer priveles..omdat de chef erg tevreden is..(uiteraard!!!) haha..Met oud en nieuw hebben we onze eerste skishow..ik ben samen met nog iemand leider van een onderdeel..erg leuk!..

Afgelopen dagen mooi weer gehad..de eerste dagen dat ik hier was hadden we regen en veel mist! Maar nu is het koud..lees..ongeveer -10 in het dal maar de zon schijnt!..

Al een kleurtje gekregen...dus is wel lekker..nu heerst er een beetje ziekte..dus heb een beetje last van mijn keel..maar dat gaat wel over!..

Ik ga er weer vandoor..even lekker naar huis..gauw weer een berichtje!...

Dikke kus vanuit het super mooie Oostenrijk!

  • 29 December 2008 - 10:07

    Elly:

    he meisie
    dat is wel leuk zo'n fooitje en een veer van de chef.ben blij dat je het naar de zin hebt en ik hoop dat de winter een beetje zonnig blijft.verder wil ik jou een goed uiteinde toewensen en veel plezier.
    dikke kus elly

  • 04 Januari 2009 - 17:56

    Fam. Hempi:

    heeey aniet!! we hadden al even contact gehad maar hoe was nu uit eindelijk de ski show dan?? met me verjaardag waren je ouders en hendrik hier nog! was weer een leuke maar vermoeiende verjaardag haha! ziekte???hopelijk niet te ziek worden he! ik ben ook nog een dagje ziek geweest in de vakantie! nou de groeten van iedereen hier en we spreken mekaar!!

    liefs, Geert piety af, ys en JP

  • 09 Januari 2009 - 18:59

    Pake & Oma:

    'tIs hier ook super Anita,net Oostenrijk fijndat jij het naar de zin hebt,heuvel op en af en dan al die vogeltjes in de bomen als je in de liften zit....Liefs van ons twee-tjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 56713

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: