Eind in zicht.. - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Eind in zicht.. - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Eind in zicht..

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

10 Maart 2009 | Oostenrijk, Hinterglemm

Lieve mensen..

Mijn 3e berichtje..en waarschijnlijk mijn laatste vanuit Oostenrijk! Want 22 maart kom ik alweer terug naar Lemmer..het is eerder dan verwacht..

Ik vermaak me nog steeds hoor..maar binnen de skischool zijn er een aantal dingen veranderd..en dan bedoel ik niet in positieve zin!..Maar verder heb ik een topseizoen gehad met me lieve collega's!

Ook ben ik dik een week ziek geweest..en dik een week niet goed gegeten..ik had last van doorkomende verstandskiezen, ontsteking erbij en griep!..Na een paar dagen is deze eigenwijze dame dan toch maar naar de doktor geweest..en heeft het dan toch maar aan het thuisfront verteld..3 dagen ziekmelding van de doktor..antibiotica en pijnstillers!..

Met mijn verjaardag had ik ook al last..dus zo goed als een alcoholvrije verjaardag gehad..en vroeg naar huis..zaterdags op mijn verjaardag wezen snowboarden wat opzich nog wel prima ging..en zondags ging het helemaal niet meer..dus maandags maar naar de doktor..(liebe leute..het feestje van men verjaardag halen we 17 april in!!)

Dus vorige week de hele week niet gewerkt..zondag weer op de ski..en had officieel een B groep..vorige week zat ik er helemaal doorheen en had er helemaal geen zin meer in..dus zondag eigenlijk ook niet..dus heb ik om Prive gevraagd..Ik had 3 kindjes..2 van 3,5 en 1 van 4,5 die ik les moest geven een ochtend..echt leuk!..Dus ze hadden bijgeboekt!..De volgende dag had ik ze dus weer in de ochtend..en 's middags had ik ook een kindje die al bochtjes kon..dus ben met dr naar de pannekoeklift geweest..en ja hoowr! 3 jaar! ZO SCHATTIG!..Een kindje van 3 die vol gas naar beneden gaat..en die tegen papa zegt..: 'Papa ik wil morgen weer met Anita skiën'..Prima..bij geboekt..dus vanochtend had ik dr weer..na de les zegt ze precies het zelfde! Haha..ik ben ook zo lief! ;-)...Dus morgen vroeg heb ik dr weer..Nou gezellig! :-)..Echt een schattig kindje..

Verder weinig nieuws..rustig aan..het is erg rustig en dat is ook 1 van de redenen dat ik eerder naar huis ga..ze denken dat het allemaal te maken heeft met de crisis..Volgende week woensdag avond komen hait, mam en Hendrik..Ga proberen nog vrij te krijgen zodat ik nog even met ze kan skiën..en dan kom ik t dorp weer op zn kom zetten!..

Ik heb er zin in om weer naar huis te gaan..Dus tot volgende week!..

Dikke kus!

  • 10 Maart 2009 - 18:02

    Joukje:

    Heeeee meid!!!

    Dus een beetje 'erg' ziek :S.... Is niet te zien op de foto's :P... wahahaaaa grapjas... Verhaal over skiën en foto's van Kreta. Wat gezellig dat hait, mem en hendrik komen. Had idd al gehoord dat Hendrik je zou ophalen. Leuk leuk! Hier is alles wel prima, begin 23 maart met stage, nog even wachten dus. Nou zie je wel weer in de Lemmer. Geniet nog even van de laatste daagjes!!!

    Liefs Jouk

  • 11 Maart 2009 - 14:12

    Af:

    hey, nou ook al spreken we elkaar bijna dagelijks..haha toch maar even een reactie:P! ik vind het ook wel leuk hoor dat je weer terug komt :P! vier je je verjaardag nog dan? nou ik zie je over 2 weken :)! geniet er volgende week maar van als de familie even langskomt! XXX!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 56707

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: