Back in town... - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Back in town... - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Back in town...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 September 2008 | Nederland, Lemmer

Lieve mensen..

Zondag middag ben ik weer terug gekomen in Nederland..Mijn ouders en mijn broer hebben me opgehaald van schiphol..

Toen ik thuis kwam stond er een grote partytent achterhuis..en bijna iedereen was aanwezig bij dit feestje..erg leuk om iedereen weer te zien na een half jaar!..

Ik ben alweer in het Nederlandse ritme..dat is ook niet zo moeilijk..moeilijk om thuis te zitten..dus zal morgen maar even op school kijken..

Dan als laatste heb ik nog een nieuwtje voor de mensen die het nog niet weten..het duurt nog even..maar 19 december ga ik weer naar Oostenrijk om skiles te geven..maar eerst nog even thuis genieten!

Bedankt voor alle leuke berichtjes..en bedankt voor het leuke feestje afgelopen zondag!!!

Dikke kus Anita

  • 29 Oktober 2008 - 14:06

    Ibi:

    Hi Anieeeeet ..
    ik weet niet of je me nog kent.. wss wel.. ik wou je gewoon feliciteren dat je terug thuis bent.. ikzelf ben nu nog in turkije, ma kan elk moment vertrekken... voor de rest vertrek ik terug begin december naar de sneeuwwwww... snowboardeeeuh hahaha, had ik je nog maar gezien of afscheid genomen op Kreta... maar daar zat eigenlijk totaal geen mogelijkheid meer in.. sorry voor dit.. als je nog Esmini & co hoort .. geef ze dan maar dikke Groetjes van me... jouw vergeet ik zeker ook niet vodkalemonpartner

    dikke dikke kus
    Ibi
    De enige echte!!!!!!!!
    laterzzzzzzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lemmer

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 56705

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: