Aftellen,, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Aftellen,, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Aftellen,,

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

28 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hej mensen,,
Nou ik ben druk aan het aftellen..vrijdag is mn laatste dagje dat ik moet werken..=]
En dan weer lekker thuis bij me paps en mams..=]..
Mag ook wel weer eens haha, lekker weekje thuis..nou..ik ga weer aan het werk,,deze week volgt er nog wel een bericht..
na deze dag nog 4 dagen werken..
Liefs Anitaa!!

  • 28 Augustus 2006 - 13:29

    Sietze...:

    heyhey anita :D
    succes met aftelle...:D
    als je hulp nodig hebt moet je het zegge...
    heel veel succes op het werk...
    en hoop dat je thuis wat kan uitrusten...:D

    groetjes en ene dikke kuss.. Sietze

  • 28 Augustus 2006 - 15:09

    Jetze:

    geniet van je laaste 4 daggen! kan je daar na weer fijn naar schooool :P groetjes jetze

  • 28 Augustus 2006 - 19:33

    Ik:>:

    En hoelang ben je nu dan van huisgeweest? En heb je Lemmer erg gemist? Maaruh ik zie je telkens in Lemmer dus je bent niet echt weg:O hehe maar heel veel succes met aftellen ik tel ook alweer af na het volgend weekend snak er nu alweer naar:P nou meisje vermaak je der nog maar ff een weekje en niet teveel van de ovenslagroom smullen he(A)

  • 29 Augustus 2006 - 06:07

    Anita:

    Hahaha..ik ben 1 weekend niet in Lemmer geweest =]..maar toen was ik 4 dagen in de lemsterweek in Lemmer,, ach,, het zit er zomaar op..2 maandjes stage,, enne,, k snap er niks van,, ovenslagroom kennen ze hier niet :P

  • 29 Augustus 2006 - 08:53

    Helena:

    Ja , Ja
    Winkel leeg halen zeker,
    Balen dat hij dicht gaat

    groetjes HARM (Helena,Alco,Martin en Roelof
    Werkse nog even

  • 30 Augustus 2006 - 08:49

    Jelmer:

    he anita
    hier is alles superr
    bij jou ook?
    gaan we binnen kort weer eens lekker feesten nou werkse nog even en tot gauw
    xxxxxxxxx jrs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 57575

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: