Aftellen,, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Aftellen,, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Aftellen,,

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

28 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hej mensen,,
Nou ik ben druk aan het aftellen..vrijdag is mn laatste dagje dat ik moet werken..=]
En dan weer lekker thuis bij me paps en mams..=]..
Mag ook wel weer eens haha, lekker weekje thuis..nou..ik ga weer aan het werk,,deze week volgt er nog wel een bericht..
na deze dag nog 4 dagen werken..
Liefs Anitaa!!

• 28 Augustus 2006 - 13:29

Sietze...:

heyhey anita :D
    succes met aftelle...:D
    als je hulp nodig hebt moet je het zegge...
    heel veel succes op het werk...
    en hoop dat je thuis wat kan uitrusten...:D

groetjes en ene dikke kuss.. Sietze

• 28 Augustus 2006 - 15:09

Jetze:

geniet van je laaste 4 daggen! kan je daar na weer fijn naar schooool :P groetjes jetze

• 28 Augustus 2006 - 19:33

Ik:>:

En hoelang ben je nu dan van huisgeweest? En heb je Lemmer erg gemist? Maaruh ik zie je telkens in Lemmer dus je bent niet echt weg:O hehe maar heel veel succes met aftellen ik tel ook alweer af na het volgend weekend snak er nu alweer naar:P nou meisje vermaak je der nog maar ff een weekje en niet teveel van de ovenslagroom smullen he(A)

• 29 Augustus 2006 - 06:07

Anita:

Hahaha..ik ben 1 weekend niet in Lemmer geweest =]..maar toen was ik 4 dagen in de lemsterweek in Lemmer,, ach,, het zit er zomaar op..2 maandjes stage,, enne,, k snap er niks van,, ovenslagroom kennen ze hier niet :P

• 29 Augustus 2006 - 08:53

Helena:

Ja , Ja
    Winkel leeg halen zeker,
    Balen dat hij dicht gaat

groetjes HARM (Helena,Alco,Martin en Roelof
    Werkse nog even

• 30 Augustus 2006 - 08:49

Jelmer:

he anita
    hier is alles superr
    bij jou ook?
    gaan we binnen kort weer eens lekker feesten nou werkse nog even en tot gauw
    xxxxxxxxx jrs