Laatste dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

01 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Nou,, dan is het zo ver..mijn laatste uurtjes die ik op de receptie draai...

Ze willen me graag terug hebben hier,, dus misschien dat ik er wel een baan aan over hou..maar ik wil eerst even kijken naar een baan in mijn eigen omgeving. Dus dat is nog even afwachten..

Verder ben ik dus mooi de uurtjes aan het aftellen en dan lekker naar huis. Ik zal morgen naar Beauty and the Beast 1e rang en VIP dus dat is erg gaaf, [ he Sueli,, jal0ers?!:-p ] zondag naar de zwarte markt dus er komt wel een leuk weekend aan!

Nou ik zal even aan het werk, voor mn laatste dagje, jullie zien me wel weer eens verschijnen..en onder de lemsters..tot vanavond of tot morgen :)..

Liefs Anita

  • 01 September 2006 - 07:10

    Anita:

    Oops perongeluk 2 x.. :D

  • 01 September 2006 - 08:58

    Anoesjka:

    hahahaha was je bang dat ik hem niet kreeg maar leuk dat je er misschien een baan aan over houd nou ik zie je gauw weer dkke tut

  • 01 September 2006 - 09:09

    Jelmer:

    Anita;) leuk man dat je daar trug mag komen.. ze hebben me hier in Belgie ook n baan aangeboden voor oktober, november en december.. nja t moet ook n keer over zijn natuurlijk:)

    Nog 14 dagen.. dan ben ik klaar..

    Tot snel kusje

  • 01 September 2006 - 09:18

    Ymkje:

    He Meid, wat leuk dat je het hebt bijgehouden :) Kom je snel weer thuis ? Nou hopelijk tot snel Kusjes (K) Ymkje

  • 01 September 2006 - 15:33

    Sigrid:

    Ben blij dat je weer naar huis komt... maar die paar dagen daar bij jou was ook ontzettend gezellig!!!
    Kusj Hvj

  • 03 September 2006 - 10:17

    Sueliii:

    Hoii Nietjuhh ;)
    Hoe was het gister? Ik heb mn best gedaan niet aan je te denken (A) haha NIET EERLIJK.. haha neej ik hoop dat je het heel leuk hebt gehad. Verder veel plezier op de zwarte markt,, en ik zie je wel weer eens verschijnen!
    Liefs xx Sueli

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 57578

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: