Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

10 December 2006 | Nederland, Lemmer

Jaja het is alweer zo ver, over een paar nachtjes ga ik voor 3 maand naar Oostenrijk. Ik hou gewoon weer deze site bij, dus als jullie het leuk vinden om mij te volgen, k zou zeggen doe dat dan gewoon :-)..
Ik ga vrijdag weg, mn ouders brengen me naar Hinterglemm.
Misschien is het al duidelijk, maar k ga naar Saalbach Hinterglemm en zit zelf in het dorp Hinterglemm. Beetje skiles geven, en beetje feesten..ach..gezellig!!
Nou ik zal binnenkort weer een berichtje plaatsen!!!
Liefs en dikke kuss..Anita

  • 10 December 2006 - 15:03

    Danny:

    Nou meid ik wens je veel plezier en voorzichtigheid daar doe het kalm aan en dan zien of horen wij elkaar snel s weer doei doei groetjes danny x

  • 10 December 2006 - 15:18

    Michael:

    ik wens je heel veel succes en ook veel plezier hoop ik zie je wel weer eens, alvast een leuke kerst 2006 en veel plezier met Silvester(oud en nieuw) tot gauw liebe grusse micha

  • 10 December 2006 - 17:47

    Sigrid!:

    Hej meisz!!
    ik ga je site echt volgen hoor als je daro zit... mis dat ik kan regelen als ik tussen kerst en oud en nieuw die kant op kan komen!! want ben dan namelijk vrij!!

    Heel veel liefs HVJ (K)

  • 11 December 2006 - 11:58

    Rob:

    ik zal je gaan missen hoor vooral na die ene nacht

  • 11 December 2006 - 14:58

    Anita:

    Welke nacht rob?!?!?!

  • 11 December 2006 - 15:17

    Sharon:

    Heeej breimer..
    Ik wens je heel veel plezier!! en rustig aan he.. ik moet je natuurluk wel weer levend trug zien in de bus :P...
    haha geniet ervan meid!!
    Kusss

  • 12 December 2006 - 21:48

    Jan Teun:

    hey brems

    veel plezier daar hè!!
    en rustig aan haha..

    groetjes

  • 13 December 2006 - 20:07

    Rob :

    weet je dat nu al niet meer ben je me zo snel vergeten

  • 14 December 2006 - 11:10

    Lou:

    Hay meis,
    Ik zal naar je zwaaien van af mijn berg top naar je.. ;) Ben ook te volgen: www.istar.waarbenjij.nu
    Hou me op de hoogte he, van de komende 3 maand..
    xxx Milou

  • 14 December 2006 - 16:14

    Lucia:

    Hee Meis,

    Doe rustig aan daar!! En veel plezier we willen je nog wel heel terug zien hoor..En ik ga je wel volgen hoor


    Dikke kus.. Lucia

  • 14 December 2006 - 17:15

    Bianca:

    Haaj meiske!
    Heel veel plezier daar de komende tijd! Rustig aan doen he! En ook met de jongens!;)
    Jammer dat ik deze week niet meer bij je langs kon komen, door die kut keelontsteking!:(
    Nouja ik spreek je vast nog wel voordat je weggaat en ik hou je site wel in de gaten!;)
    Liefs Bianca (je dikkelulbandfreund):P

  • 15 December 2006 - 02:18

    Lou:

    Hai meis,
    hele goede reis morgen. Je bericht staat er niet meer op... :s ;) Zal aan je denken. Knuffel xxx

  • 16 December 2006 - 19:05

    Sanne:

    hey anita,
    jij bent er nu vast al!! en ligt er al een beetje sneeuw?? Nou heel veel fun en misschien zien we elkaar nog wel keertje in oostenrijk! kusjes!!! en groetjes ook aan Sam
    ps. ik heb ook site: sannekoopal.waarbenjij.nu!
    kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lemmer

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 57580

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: