Sneeuwww!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Sneeuwww!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Sneeuwww!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

21 December 2006 | Oostenrijk, Hinterglemm

Hee mensen,
zo gaaf hier! alleen helaas staan de hele dag de sneeuw kanonnen aan..beetje jammer.
maar verder gaat het prima met me. elke dag op stap en zo veel nederlanders hier!! echts uper gezellig!!
om 7 uur gaan we met ons allen eten en daarna hebben we een feest van men baas, die opent een apres skibar! super gaaf dus..ik heb het hier reuze naar men zin en merk nu al dat men nederlands minder word haha. Gelukkig kan ik hier nog fries praten me kathy dus dat scheelt wel weer. Ik heb een oostenrijks nummer dat is 00436649466883
daar kunnen jullie mij op bereiken
Liefs en kusjes Anita

  • 21 December 2006 - 16:59

    Raimon:

    hoi hoi, wij hebben hier nog geen sneeuw, is hier z'n 30 graden en een lekker zonnetje, he suc6 daar. Ps eet je wel gezond!!!
    Gr Raimon

  • 21 December 2006 - 17:03

    Ymkje:

    Hee Meid,Ben Blij Da je t naar je zin hebt!!
    En Wij hebben deze x een groene kerst ben ik bang., Maja veel plezier ben.,, Kus Ymkje

  • 21 December 2006 - 17:23

    Hendrik:

    Sneeuw laat idd lang op zich wachten dit jaar, maar dat mag de pret niet drukken!

  • 21 December 2006 - 17:59

    Nico:

    Zorg je even voor een bult sneeuw in Ellmau? dan kan ik daar de 30ste mooi ff skien!
    Groeten Nico

  • 21 December 2006 - 18:10

    Danny:

    hey meis doe even wat sneeuw in een envelop en stuur die maar hier heen dan genieten we met zijn allen met je mee haha nou veel plezier daarzo en fijne kerstdagen

  • 21 December 2006 - 18:26

    Ons:

    Namens ons allemaal (Jan, Marjan, DJ, Jitty, Peke, Annet, Arnoud)

    een hele fijne tijd daar toe gewenst. Je hebt het er nu iig. al super naar je zin, en dat kan alleen maar beter worden lijkt ons! Heel veel plezier

    Groetjes:
    DJ
    Marjan
    Jan
    Peke
    Jitty
    Arnoud
    Annet

  • 22 December 2006 - 08:58

    Sabine!:

    Heej meis! wat jammer zeg van die sneeuwkanonnen..
    Nja hopen dat er gauw EGT veel sneeuw komt:D
    Wat leuk dat je t leuk hebt, k ben lkkr druk aant werk haha, lekker jouw uurtjes:P;)
    Nou meis succes nog!!
    Kuss Sabine

  • 22 December 2006 - 09:21

    Henri:

    super gaaf man dat je het prima naar je zin hebt, leuke mensen dus , waarmee je werkt.
    veel plezier daar en dikke kus

  • 22 December 2006 - 14:39

    Anita:

    Dank jullie wel voor de snelle reacties! super gaaf..en ja raimon..ik eet wel gezond..haha laat ik het zo zeggen ik eet hier bijna niks haha..kuss anita

  • 29 December 2006 - 14:41

    Angela & Geert:

    Lieve Anita,

    heel veel plezier daar! En natuurlijk een supertof oud & Nieuw maar dat zal wel lukken daar met sneeuw, borrels en gezelligheid.

    Groetjes Angela & Geert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 57581

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: