Lesss.. - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Lesss.. - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Lesss..

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

22 December 2006 | Oostenrijk, Hinterglemm

wat lief dat jullie zo snel antwoorden op mijn verhaaltje!! echt super gaaf!!
Ik heb vandaag weer cursus gehad, het gebied verkent, en dat hebben we de afgelopen 3 dagen gedaan, morgen zou ik vrij zijn, maar ze zochten nog iemand die wou les geven, nou ik natuurlijk wel!! Ik hoop dat ik een b of c groep heb! ( A is Anfänger, b is mensen die al bochten kunnen maken en c is dat je met ze naar boven kan)
Gister avond opening gehad van de apres skibar van mijn baas! GRATIS BIER GEHAD!! zo super gezellig en vanavond misschien even wat drinken, maar het gaat zeker niet laat worden!! haha, anders hou ik het niet vol, en het verbaast me hoeveel nederlanders hier deze week al waren, hoor hier alweer nederlands naast me, die zal ik morgen wel les moeten geven, hopelijk met wat duitsers,, en geen engelse mensen, heb ik een hekel aan hahahahah..
Nou ik ga ff douchen, en dan naar kathy want word niet goed van onze kamer, we hebben de kleinste kamer van allemaal, en in het andere huis is het veel gezelliger, dus daar zit of slaap ik eigenlijk elke avond. Super gezellig hahaha!!
He mensen tot het volgende berichtje!
Liefs en kusjess Anitaaa

  • 22 December 2006 - 14:51

    Ymkje:

    Hi meid, Owh Gaaf.. weet je al welke groep je hebt :) Hahaha, ben blij dat je daar zo naar je zin hebt.,hoop dat hier ook nog sneeuw komt. wel klote da je kleine kamer hebt. Maar als je t maar leuk hebt tog., kuss Ymkje

  • 22 December 2006 - 14:53

    Rob:

    Haha Zo tezien mis je lemmer niet:Pahahah

  • 22 December 2006 - 15:41

    Danny:

    nou reageer graag hoor en probeer je wel op de hoogte te houden wat wij doen als jij ons blijft zeggen hoe leuk jij het daar hebt oke kuzzz

  • 22 December 2006 - 20:10

    DJ:

    doe ze allemaal de groeten daar. Zal binnenkort de agenda er eens bij pakken voor een weekendje skieen :) :+

  • 22 December 2006 - 21:49

    Anoesjka:

    he meis wat leuk om je zo in de gaten te kunnen houden.Je bent wel een bof kont lekker daar in de sneuw heerlijk man wij zouden ook dit jaar maar dat word hen niet met mijn dikke buik hihiihi.
    NOu ik zou zeggen have fun en denk zo af en toe aan ons hiuer in lemmer.Dikke tut en maak er wat leuks van
    groetjes bas anoes en selenna en natuurlijk de baby in de buik

  • 23 December 2006 - 10:28

    Sabine!:

    Ikke wil ook!! Mij lijkt C lesgeven ook wel leuk, want dan kan je veel meer..Dat A lijkt me nix haha! Nou suc6 met lesgeve;)
    DoeiDoeii!!(K) Sabine

  • 23 December 2006 - 18:06

    Cheryl :

    hey hoe is het daar? bij ons goed aleen de meisjes uit de winkel zitten te suipen en helemaal dronken natuurijk.maar ik ben vadaag naar antje en wietske geweest . het was benst leuk. en toen heeft oma mij op gehaald maar van tante hammy mocht ik wel langer maar oma wilde dat niet dus maar verder was het heel leuk en het gaat heel goed met ons nou ik ga weer doei groets cheryl

  • 24 December 2006 - 14:04

    Cheryl:

    hey anita hoe is het daar?

  • 24 December 2006 - 15:24

    Oma:

    Lieve Anita,
    Wat fijn dat je het zo naar de zin hebt en wie had het ooit kunnen bedenken dat Oma jou ook nog eens een berichtje via de computer mag doen,GAAF hé Pake& ik wensen jou een leerzame en Fijne tijd.Liefs en gr Oma.

  • 24 December 2006 - 16:06

    Hammy & Antje:

    Ha,die Anita. Hier in Joure alles oke. Met m'n arm gaat het al wat beter,misschien weet je het nog niet. Die vrijdag dat je afscheid nam, had ik last van mijn arm,ik dacht dat ik spierpijn had,maar het was iets ergers. Ik ben de zondag naar de dokterswacht geweest en daar kreeg ik te horen dat het slijmbeursontsteking was in de schouder. Ik heb tot dinsdag op de bank gelegen en verging van de pijn. Maar het gaat de goede kant op. Antje word ongeduldig. Ze weet niets te vertellen. Het gaat je goed en wees voorzichtig daar. Kusjes van ons allemaal. O ja we gaan zo gourmetten.Fijne Kerstdagen. :)

  • 24 December 2006 - 19:32

    Heit En Mams:

    Ha die Anita.Ik moet van heit even zeggen dat hij zijn uitnodigingskaart heel leuk en origineel vind.En we willen je even hele prettige kerstdagen toewensen. Niet teveel kerstborrels drinken he dat doen wij morgen wel bij Jitty op verjaardag.Doe Sam en Kathy de groeten van ons en we bellen.

  • 25 December 2006 - 10:45

    Cheryl:

    we zijn nu bij tante jitty op verjaardag .het is hier heel gezellig jammer dat jij niet kan komen maar jij kan daar ook een feesje houden. maar gaat het goed met de lessen . ik hoop het nou hoi. groete,s ons allemaal

  • 25 December 2006 - 10:54

    Pake En Oma :

    pake is vanamorgen naar de kerk geweest en pake mist je heel erg pake en oma zijn nu bij tante jitty en ome peke wand tante jitty is jarig . pake heeft een hele mooie pak aan . dat hij bij de openig van de croissanterie . pake is heel mooi gekleet en oma ook ik wens je veel plezier . groetje pake en oma .

  • 25 December 2006 - 12:14

    Roy:

    hey anita hier in de bakkerij gaat het wel goed hoor en hoe gaat het eigelijk met jou?

  • 25 December 2006 - 12:16

    Brems:

    hey anita hoe is het daar? is het daar leuk?
    en heb je al veel gezopen?

    groeten de brems

  • 25 December 2006 - 18:18

    Fransiska:

    Heee nichtje!! Dus je hebt het weer top daar...jemig wat vet!! Ik kom net terug van Val Thorens en heb ook een top week gehad! Wou dat ik ook nog even bij je langs kon komen...maar helaas...hahha!! Heel veel plezier en fijne kerstdagen and a happy new year daar!! Kussie

  • 26 December 2006 - 14:15

    De Boerema's:

    Hallo Anita
    Hoegaat het daar met jouw,
    Douwe en Inne zijn Zaterdag even bij hun grote maat Jan en Hendrik
    geweest, in de bakkerij.
    mtvrgr Hans& Betty Douwe& Inne.

  • 27 December 2006 - 13:41

    Annet De Vries :

    Heee nicht!!

    Hoe gaat ie daar in Oostenrijk!? Volgens mij heb je het wel naar je zin. Ik heb je trouwens wel gemist bij de verjaardag van mijn moeder. Maar dat mocht de pret natuurlijk ook niet drukken. Wat had je een LIEF kaartje geschreven voor mijn mams! Echt super! Ik heb trouwens goed nieuws, ga waarschijnlijk dit jaar twee keer op wintersport!! Is toch niet te geloven! Heerlijk, de tweede keer samen met vrienden naar Mayerhofen!!!!!!! Hee, we horen van elkaar. Heel veel plezier nog daar en doe voorzichtig! We bellen, we mailen of we sms'en. Heb je al plannen voor oud en nieuw???? We horen elkaar snel!

    Heel veel liefs en een dikke kus,

    Annet -xxx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 57582

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: