Mis jullie!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Mis jullie!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Mis jullie!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 December 2006 | Oostenrijk, Hinterglemm

Hej mensen!!
Het is hier nog steeds prima!! Dik feest en het les geven gaat echt super goed. Vanavond komt mental theo langs. Echt super gaaf. Met oud en nieuwe hebben we een fakkel tocht met de skischool echt super leuk, en spannend we zijn dus druk aan het trainen.
Morgen ben ik waarschijnlijk vrij maar moet wel om half 10 verzamelen nou we zullen het zien.
He mensen dit was even een kort verhaaltje moet nog even naar de supermarkt, en nog even naar Babsie. Haha..

Dikke kus en veel Liefss Anita
Mis jullie!!!

• 29 December 2006 - 15:32

Linda:

hey meid ik mis je echt wel..
    had het leuk gevonde ndat je oud en nieuw in lemmer had gevierd maar veel plezier daaro en hopelijk ben je er snel weer kunnen we weer ff gezellie lemmer door en bij kletsen dikke kus mij ..
    hvj..
    kuss.
    (L)(K)

• 29 December 2006 - 15:41

Sietze...:

heyhey meisie...

dus je hebt het daar wel naar je zin...:D
    hoop dat ik je snel weer spreek.. mis je best wel erg..:P een hele dikke kuss en knuffie... maak er een groot feesie van... en alvast een goed utieinde...:D kussie en knuffie...

• 29 December 2006 - 17:11

Danny:

hey Anita denk je om je haar met die fakkel,fijn dat je t nog leuk hebt daar blijf lekker genieten dat doen wij ook hier .....denk om je vingers 31-12 doei doei we spreken s weer kus

• 29 December 2006 - 17:29

Daan:

heey breimer, al een beetje ingezeept met scneeuw?? mooi dat alles goed gaat veel succes nog en alvast gelukkig nieuwjaar

Kus Daan

• 30 December 2006 - 09:32

Henri:

hey brems, alles gaat goed daar,hier in lemmer natuurlijk ook, heb net ff een dikke oliebol gehaald die je vader en roelof gemaakt hebben, nou ik zou zeggen je mist iets hoor, veel plezier met oud en nieuw en ga in het jaar 2007 even knallen, gr henri

• 30 December 2006 - 11:22

Lucia...:

Hey meis..

Jammer dat je hier geen oud en nieuw viert maar wil je daarom alvast Gelukkig nieuwjaar wensen.. Veel plezier.. En we lezen wel weer een leuk verhaaltje...

Kusjeehh..

• 30 December 2006 - 18:20

Cheryl :

een hele drukke dag gehad.
    tante marian,tante jitty,ome peke,mem,heit en de hele ploeg hebben nu genoeg gedronken. heel gezellig. ik heb ook de hele dag geholpen . om appelflappen in te pakken .ik hoop dat jij daar een hele leuk 2007 krijgt kusjes cheryl

• 30 December 2006 - 18:22

Cheryl :

dit bericht was niet bedoeld voor herma en bernd dus dat je het weet

• 31 December 2006 - 11:33

Cheryl :

hey anita ik denk niet dat ik kom maar het kAN ZO GEBEUREN MAAR IK WIL WEL WEETEN HOE HET MET JE GAAT EN ZO OF J EHET DAAR LEUK HEBT (K) CHERYL

• 31 December 2006 - 11:33

Cheryl: