Happy new year!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Happy new year!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Happy new year!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

31 December 2006 | Oostenrijk, Hinterglemm

Hee..
Heb vanmorgen gewerkt en ben vanmiddag even lekker vrij. Nou dat mag ook wel. Heb nog geen vrij gehad en zelfs niet op zaterdag en dan nog eens dat stap leven er bij..zozo super gezellig hier. Vanavond eerste skishow..en jaja..ik ga misschien paragliten vanavond met skis!! weet je hoe vet..als dat niet door gaat mag ik over 2 of 3 weekjes.. het gaat sowieso gebeuren. Anders mag ik vanavond mee doen met de fakkeltocht van boven naar beneden skien..
Verder gaat het hier echt super goed, alleen helaas nog geen sneeuw..beetje jammer..maar wel de zon en ik heb al een lekker kleurtje gekregen.
ZIJN ER AL MENSEN JALOERS?!?!?!?!?!
haha sorry ik zal jullie niet de gek aan steken.
Ik zal even een boodschapje doen en dan even wassen..BAH! maar ja moet ook gebeuren..dan denk ik maar even een tukje, want we moeten morgen gewoon werken hoor..balen!!!
He mensen..alvast een heel goed uiteinde..en een gelukkig nieuwjaar!!! Vind het jammer da ik niet in Lemmer kan zijn, maar ben benieuwd hoe het er hier aan toe gaat, na de ski show kunnen we in de verhuur worsten krijgen en gratis bier...hahahh...cool!!
Mensen ik speek jullie wel weer..en anders bellen jullie maar even een keer...
Liefs Anita en een dikke kuss

  • 31 December 2006 - 12:13

    Danny:

    zo lekker bruin zeg je zeker een zonnebank op je kamer haha

  • 31 December 2006 - 12:58

    Michje:

    alvast een **happy new year ** en dat al je wensen dit jaar maar mogen uitkomen hehe ;) have fun nog daar :P

    Liefs Michaela

  • 31 December 2006 - 13:14

    Sebas&anoes En Selen:

    happy new year en tot gauw maak er een leuke avond van en niet teveel zuipen he

  • 31 December 2006 - 13:27

    Sharonn:

    Vanuit Echtenerbrug wens ik jou een veilig,liefdevol,gezond en gelukkig nieuwjaar toe!
    Veel plz nog met je gratis bier ;)

    XX

  • 31 December 2006 - 13:48

    Ysbrand:

    Anita..leuke site..!!
    Alleen ik kan de diavoorstelling niet openen om je foto's te zien verder is het een toppie.. GELUKKIG NIEUWJAAR!!

  • 31 December 2006 - 13:51

    Lammie:

    Hee anita!
    Zo te lezen heb je het erg naar je zin!
    Maar lekker genieten daar! En jij ook een gezellige jaarwisseling!!
    groetjes!!!

  • 31 December 2006 - 15:04

    Sascha:

    He anita
    nou jij ook n heel gelukkig nieuwjaar he en tot snel weer in lemmer!
    Liefs

  • 31 December 2006 - 15:51

    Peke:

    Fijn dat je het zo naar de zin hebt.Eigenlijk ben ik stikjaloers op je. Een leuke jaarwisseling gewenst en tot ziens/horens groeten PEKE

  • 31 December 2006 - 19:03

    Lisa P:

    Heejj Anita,
    Leuk dat je in Oostenrijk bent! Maakt t gezellig daar en natuurlijk een knallend 2007! Have fun!
    Liefs,
    Lisa

  • 31 December 2006 - 19:14

    Femke:

    heb je het leuk in oostenrijk lekker bruin?
    een happy new year alvast!

  • 31 December 2006 - 22:08

    Cheryl:

    ik wens je een gelukkig nieuw jaar en ik hoop dat je het daar naar je zin hebt en ik heb krulen in mijn haar leuk he nou ik hoop dat je reageerd nou groetjes en een dikke kus cheryl en de hele troep hoi

  • 01 Januari 2007 - 11:41

    Henri:

    gelukkig nieuwjaar xxx henri

  • 01 Januari 2007 - 15:13

    Cheryl En Antje!:

    Hallo Anita. Jij ook een gelukkig nieuwjaar. We zijn nu bij oma en pake. Jammer dat jij er niet bent. Maar nog veel plezier daar in Oostenrijk. Groetjes en een dikke kus van Cheryl en Antje. :)

  • 01 Januari 2007 - 18:40

    Elly Bijlsma:

    anita een heel gelukkig nieuwjaar gewenst en niet te bruin worden zoals in die andere vakantie,s heel veel groetjes van elly en marten.

  • 02 Januari 2007 - 10:06

    Angela & Geert:

    Ha Anita,

    Happy New Year!! Maar volgens ons gaat het nu toch goed komen met de sneeuw! Deze week zal er toch wel iets vallen.
    Veel plezier nog.

    Houdoe uit Brabant

  • 03 Januari 2007 - 15:11

    Anita:

    He mensjes.. ik doe zo maar ff een verhaaltje want we gaan zo apres skien met de hele groep echt super leuk. je begint nu pas mensen te kennen en dat ze je ook herkennen echt super. vanneweek ff een groter verhaal.
    liefs anita

  • 03 Januari 2007 - 17:59

    Annet :

    Heeeeeeee topper!!

    Een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst! Dat al je wensen dit jaar maar mogen uitkomen! Ik denk dat dat allemaal wel gaat lukken, ik hoorde namelijk dat de stageplaats in Lemmer (!!!) ook al geregeld is! Nou super in ieder geval. Hier in Lemmer is alles redelijk rustig! Geen bijzondere dingen gebeurd! Nog een nieuwtje: 17 maart komen we jouw kant nog een keer op; we gaan namelijk naar nog een keer op wintersport, lekker nog een weekje naar Mayrhofen!!! Joehoe!!! Nou ik hoop snel wat van je te horen, we spreken/mailen elkaar wel weer!!

    Een hele dikke kus en natuurlijk ook de groetjes van Arnaud!

    XXX Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 57584

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: