Te veel sneeuw!!!! ( Überhaupt nicht zu viel!) - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Te veel sneeuw!!!! ( Überhaupt nicht zu viel!) - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Te veel sneeuw!!!! ( Überhaupt nicht zu viel!)

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

03 Januari 2007 | Oostenrijk, Hinterglemm

Heej mensjess...
Weer even lekker op de computer. Even lekker msnen en geen mensen die op me wachten echt super chill!!
Het heeft gister de hele dag gesneeuwt, vannacht de hele nacht en nu weer de hele dag, en morgen word het nog slechter weer.
Eindelijk sneeuw hier hebben we lang op moeten wachten. We gaan zo even naar het paleis. zit nu naast een concurent van Skischool Actiev!! Boeeeee... hahahah..
Verder gaat het hier prima, skiles gaat goed, heb alleen 3 talen in men groep, zo irritant!!! Engels duits en nederlands. Maar ja, heb al wat kinderen bij iemand anders in de groep gedumpt, zodat ik het wat makkelijker heb. haha..ja je moet ook om je zelf denken he. He mensen ik ga er vandoor..ik spreek jullie snel weer..dikke kus en heel veel liefs Anitaa..

  • 03 Januari 2007 - 19:47

    Henri:

    lekker sneeuw, hier is het nat, koud en harde wind bluhhhhhhh, dikke kus

  • 03 Januari 2007 - 21:18

    Arjen:

    ik wil ooksneeuw hier in Lemmer. Neem je wat mee alsje weerus terug komt?!
    Groetjes
    Arjen (jadie blondeja)

  • 04 Januari 2007 - 09:23

    Jelmer:

    Heey Anita, beter idd die sneeuw, ik ga de 19e(H)
    Gelukkig ligt daar nu ook al iets meer...
    Succes nog;)
    Kus Jelmer

  • 05 Januari 2007 - 20:45

    Gregje:

    ok mooi
    ik hoop dat je het leuk hebt daar
    groetjes greg :P

  • 06 Januari 2007 - 21:27

    Helena En Haar Boy's:

    he Anita
    Eindelijk gevonden , hoe is't er mee.
    zoals ik lees alles goed

    Dikke kus Helena , Roelof , Martin en Alco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 57585

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: