Surprise!!! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Surprise!!! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Surprise!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

07 Januari 2007 | Nederland, Lemmer

Heej Mensen
Jaa men vader was vandaag jarig en hij werd Abraham!! Dus ik was als verrassing naar huis gekomen. Gister avond uit eten geweest en hij vond het een super cadeau. Hij vond het geweldig dat ik er toch nog bij was. Vannacht op stap geweest in Dockside en daarna samen met men broer een grote abraham van 4 meter op gezet. Dat vond ie ook super leuk!! Ik zou anders morgen weer terug vliegen, maar ik ga zaterdag terug dus ben nog even lekker paar dagen in Lemmer, dan kan ik dan wel weer vol aan de bak in Hinterglemm. Heb het daar namelijk reuze naar men zin!!
Nou mensen zie en spreek jullie snel weer!!
Knuffelss Anitaa

• 08 Januari 2007 - 09:59

Ymkje:

Hee Meid.,,Vond Het Super Gaaf, Da je in lemmer was,,Haha :) En Nog Gefeliciteerd met je pa.,, :) We spreken elkaar gauw weer,,,
    Dikke Kus Ymkje

• 08 Januari 2007 - 10:52

Henri:

nog gefeliciteerd met je vader, het voelt cker wel lekker, om nog even in lemmer te zijn,dikke kus henri

• 09 Januari 2007 - 07:27

Sietze:

heyhey meisie...

zozo wat een verassing.. :D je pa moet trots zijn op je!!!! ik spreek je vast nog wel ff op msn hoop ik... gefeli met je pa!! en doe hem de gr maar van me:D
    Dikke kuss gr mij..:D(F)

• 09 Januari 2007 - 15:12

Femke:

leuk heb ook wat van antje gehoord gefeliciteer met je vader!