Laatste dagje Friesland - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Laatste dagje Friesland - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Friesland

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

12 Januari 2007 | Nederland, Lemmer

Heej..
Nou vandaag laatste dagje in Nederland. Heerlijk, want k heb echt weer zin om terug te gaan naar Hinterglemm!! Er komen deze week bekenden van me langs, dus super gezellig..word tijd om weer eens goed te apres skiën..haha..
Vind er niet zo veel aan in Lemmer, als je 's avonds door lemmer loopt, damn..wat is het dan rustig..dat ben ik echt niet meer gewend gewoon. Haha..maar verder wel super leuke week gehad. Leuke dingen gedaan met vrienden.
K kom ongeveer eind maart terug, maar zover ben ik nog niet, want het word tijd om weer eens te werken en te feesten...haha..
Nou mensen..volgende week weer een berichtje uit het übergezellige Hinterglemm.
Liefs en Knuffels Anita

• 12 Januari 2007 - 13:25

Sietze..:

veeeeel plezier in oostenrijk:D hoop dat je ut daar naar je zin hebt:D
    Doe rustig aan ennuh.. ik ga je toch wel heel erg missen hoor:$ en een hele dikke knuffie voor jou:D

gr en dikke kus Sietze...

• 12 Januari 2007 - 18:22

Almer:

Wah vergeet telkens een betichtje achter te laten dus nu maar :D

Veel plezier daar, je hebt het iig beter dan wij hier maar dat je al in de gaten :D

Ski ze!

• 13 Januari 2007 - 07:43

Henri:

hey meid
    goeie reis en lekker apres skise
    gr xxx henri