Weer in Hinterglemm - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Weer in Hinterglemm - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Weer in Hinterglemm

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

14 Januari 2007 | Oostenrijk, Hinterglemm

Heej mensen..
Nou ik ben weer in Hinterglemm en heb hier nu alweer naar mn zin! moet je na gaan..haha
Heb deze week beginnende volwassenen. Heb het echt super leuk met ze. Ben net met ze wezen apres skien en vanavond even met een paar op stap. Echt leuk toch. Ik heb namelijk gezegt dat als er 1 valt die moet een rondje betalen voor het klasje haha. maar het hele klasje was er niet bij, maar ik krijg de rondjes wel haha. Ik vind het niet erg, vind het wel leuk hoor haha. Nou ik zal gaan..het feest zal weer beginnen. haha
Dikke kuss Anita..

  • 14 Januari 2007 - 19:31

    Kromme:

    Proost dan maar!!

  • 14 Januari 2007 - 19:39

    Sietze:

    heyhey schat.. mooi zo dat je het naar je zin hebt:D.. zo te horen vet gezellig:D niet teveel rondjes krijge he;)anders ben je smoor en volgende dag voel je je kut:P nou veel pelzier verder:D
    mis je en dikke kuss..:D hvj gr mij

  • 14 Januari 2007 - 19:39

    Sietze:

    heyhey schat.. mooi zo dat je het naar je zin hebt:D.. zo te horen vet gezellig:D niet teveel rondjes krijge he;)anders ben je smoor en volgende dag voel je je kut:P nou veel pelzier verder:D
    mis je en dikke kuss..:D hvj gr mij

  • 14 Januari 2007 - 20:55

    DJ:

    Have phun met je nieuwe speeltje, laat je even weten of ie bevalt ? :D

    Heel veel plezier, maybe tot over een aantal weekjes 8)

  • 16 Januari 2007 - 15:07

    Femke:

    heey ik heb veel gehoord over je van antje!
    was het wel leuk in Nederland nou kus femke

  • 31 Januari 2007 - 18:45

    Oma :

    jou berichtje gelezen.je hebt vast en zeker wel sneeuw.,tis hier erg nat nietleuk meer pake is een beetje ziek.morgen ga ik tennes. liefs pake& oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 57588

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: