Rot weer - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Rot weer - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Rot weer

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

19 Januari 2007 | Oostenrijk, Hinterglemm

Heeeyy...
Hoe is het in Nederland?
In Hinterglemm niet echt goed, en vooral met het weer niet. We hebben vandaag alleen maar regen. Er is geen 1 les door gegaan zover ik weet. Dat is toch niet best. De pistes worden zo alleen maar ijs. Skiing on Ice..haha..
Ook zit ik vanaf woensdag al zonder werk. Ik had geen groep meer, moest ik vandaag helpen met het rennen dus k dacht nou lekker werken..afgelast. Dus nu beginnen we zondag weer. Of heel misschien morgen.
Maar dat zien we wel. Mn gasten gaan morgen ook weer weg, dus zal straks nog even met ze te apres skien..hihi.
Ik hoor nu net dat er wel VEEL sneeuw aan komt, dus dat is goed. Ook voor me paps en mams, die gaan natuurlijk naar Tirol, en daar ligt NIKS! Dus daar kijken we al naar uit.
He ik zal even kijken waar mn gasten zijn, en dan naar Goasstall. Woeehh..haha..
Dikke kus en knuffel Ani

  • 19 Januari 2007 - 15:10

    Anoesjka:

    Jammer he van dat rotweer nou hier is het ook niet best geweest hoor wat een storm.Maar goed ik lees dat je het wel naar je zin hebt daar dus dat is gunstig.hahahaha anders duurt het zo lang he.Wanneer kom je eigenlijk weer terug?
    nou spreek je gauw weer have fun daar en niet teveel zuipen he hahahaha
    groetjes van ons

  • 20 Januari 2007 - 15:02

    Femke:

    heey wat rot voor je dat er geen sneeuw ligt hier is het ook niet best het heeft hier heel erg gestormd nou kus

  • 25 Januari 2007 - 16:50

    Peke:

    Het wordt wel weer eens tijd dat je iets van je l aat horen!We willen graag elke dag iets van je zien op deze site.Is er al wat meer van dat witte spul gevallen? Verder alles goed op de LEMMER Groetjes PEKE (Ikheb al veel van Murk B gehoord)

  • 26 Januari 2007 - 15:34

    Cheryl:

    hey hoe is het daar ik heb een beugel en een beetje pijn maar nu niet .maar ik moet de groetjes van je moeder doen en tot snel kusjes ons allemaal(k)

  • 26 Januari 2007 - 18:13

    Dickie Nos:

    Hey Anita, hier alles goed. Jammer van het weer daar. We spreken elkaar snel. Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 57589

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: