heeeej mensen!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu heeeej mensen!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

heeeej mensen!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 Januari 2007 | Oostenrijk, Hinterglemm

Heeej Hollanders!!
Wie geht's? Met mij prima, heb me net toch gelachen. Staat er iemand naast me die al een fles bacardi op heeft, met een doos pizza die al gesneden is. Laat ie hem vallen, ja hoor pizza op de grond.. hahahahah..
En jaja ik zit in de ski show. Of ik kom in het vuurwerk team, moet je als een gek naar beneden skien met vuurwerk. Of ik moet met een vlag naar beneden skien. Nou je weet natuurlijk al wat ik liever heb. Lekker met het vuurwerk mee doen. Op zaterdag ben ik vrij. Dus dan ga ik weer lekker snowboarden. Deze week geef ik prive les. Dat is wel lekker, alleen je weet nooit wanneer je moet werken. Dat is wel balen.
Enne..ik word op mn vingers getikt dat ik vaker een berichtje moet plaatsen..maar waar blijven de reacties dan?!
Haha..no problem hoor, ik ben eindelijk weer wat beter, dus zal vanavond weer even wat drinken in het paleis want Rob Ronalds komt WEER optreden. Elke week namelijk. Haha maar wel gezellig.
Nou dit was weer een verhaal. Ik spreek jullie snel weer. Dikke kuss en knuffels Anita

  • 29 Januari 2007 - 20:27

    Peter,Thea En Wieke:

    Heey anita Geweldig dat je het daar zo naar je zin hebt, een dikke tut van wieke.
    Groetjes peter en thea en wieke ;)

  • 29 Januari 2007 - 20:33

    Deborah :

    leuk zeg :) skien met vuurwerk klinkt ook wel het leukste indd... wij zijn net weer terug vanuit frankrijk. studiereis van tien dagen. was echt super leuk :)

    groetjes deborah

  • 30 Januari 2007 - 15:54

    Ansthole:

    He Anita nou je bent volgens mij erg aan het genieten, heerlijk meid.Dus er is in ieder geval sneeuw. Ben gaat as vrijdag naar India, is weer wat anders.
    Veel liefs Ans

  • 31 Januari 2007 - 14:08

    Helena:

    He Anita ,
    Ben blij dat het zo gezellig is , niet te veel alco's he is niet goed voor je .
    Veel plezier verder en doe rustig aan . Dikke knuffel Helena , Roelof , Martin en Alco

  • 01 Februari 2007 - 12:53

    Angela:

    Ha nichtje,

    niet teveel feesten hé? Geert gaat dit weekend een paar dagen skieën en feesten in Ischl. Is vast gezellig! Veel plezier nog! (-:

  • 01 Februari 2007 - 12:54

    Angela :

    enne waar blijven die foto's van lekkere skikerels? Zul je toch wel zien daar? hahaha....

  • 24 Februari 2007 - 20:47

    Pake&Oma:

    Hee allemaal.Van morgen had ik jou nog aan de foon en .tklonk wel heel goed,nu dat begrijp ik heel goed wij missen jullie, maar veel plezier.Liefs Pake & Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 57591

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: