Paragliten - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Paragliten - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Paragliten

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

06 Februari 2007 | Oostenrijk, Hinterglemm

Heej Mensen,,
Gister hebben we skishow gehad, en ik ging paragliten. 1e poging mislukte, maar de 2e ging goed. Met skies aan, ik moest in schuss naar beneden skien en het werd steeds zwaarder, en toen op eens was ik aan het vliegen. Echt zo gaaf, dat is niet te omschrijven, zoiets moet je zelf mee maken. Ook heb ik het hier nog steeds reuze gezellig. Leuke mensen en ook weer leuke nieuwe skileraren. Echt super leuk. Maar ja, als ik er bij na denk dat ik al over de helft zit. De tijd gaat hier zo super snel. Ik heb deze week een B groepje, die al konden skien dus. Wel leuk, maar alleen maar Duitsers, en sommige zijn een beetje jankerds, maar ja dat voorkom je toch niet als je ski juf bent. Ik zal zo even douchen, en dan even wat eten, en dan gaan we nog even met een groepje weg. Normaal moet het pak om 8 uur uit zijn maar gister mocht het om 10 uur vanwege de skishow. Oops..het was half 1 bij mij..beetje TE laat..haha maar ja verder niks aan te doen.
He mensen ik spreek jullie snel weer!!
Dikke kus Anita

  • 06 Februari 2007 - 19:18

    Raimon:

    he meisi alles oke, vermaak je je nog wat daar?? laat je niet gek maken he door de kindertjes. hier in lemmer gaat alles zn gang weinig nieuwtjes en belevenisen.
    Ligt het nog een hoop sneeuw bij jullie?!
    gr Raimon

  • 06 Februari 2007 - 19:19

    Raimon:

    he meisi alles oke, vermaak je je nog wat daar?? laat je niet gek maken he door de kindertjes. hier in lemmer gaat alles zn gang weinig nieuwtjes en belevenisen.
    Ligt het nog een hoop sneeuw bij jullie?!
    gr Raimon



  • 18 Februari 2007 - 17:28

    Afke:

    hey pop!!!wat gaaf dat je hebt gevlogen!me ma had het al verteld die was bij je moeder geweest.ja gaat echt snel he,ik denk ook steeds tis al bijna maart en dan ben je er alweer!ik doe hier even een verhaaltje hoor want sms is wat te duur:). ik heb vanacht gewerkt was wel weer even gezellig maar niet te druk omdat er overal carnaval is natuurlijk!nou veel plezier en we spreken elkaar weer!dikke kus!

  • 28 Februari 2007 - 15:17

    Afke:

    hey meid!!!van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!!!!wel even daar vieren he!!drink er maar 1 van ons op!groetjes geert piety afke en ysbrand

  • 28 Februari 2007 - 16:47

    Cheryl En Wietske:

    hey meid hoe is het daar?en je bent vadaag jarig. en wietske en ik willen jou gefeliciteren. nou ik hoop dat je vanavond lekker gaat feesten en de groeten van de hele breimer bende toedeloe :p (K)

  • 28 Februari 2007 - 18:36

    Piety Hempenius:

    He Anita van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Drink er maar lekker een paar op. 18 jaar is toch wel weer een speciale leeftijd. Groetjes (heeft Afke ook al gedaan) en xxxx van Geert Piety Afke Aleida en Ysbrand

  • 04 Maart 2007 - 19:53

    De De Jongetjes:

    He die Anita. Natuurlijk nog van harte met je verjaardag en nog heel wat jaartjes plezier erbij.
    Niet te veel "beesten" natuurlijk wat ja 18 is niet niets en er wordt dan weer het een en ander van je verwacht. Veel plezier daar en tot later.
    Roelof Helena Martin en Alco.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 57592

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: