Oops - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Oops - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Oops

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

11 Maart 2007 | Oostenrijk, Hinterglemm

Heej Mensen..
Oopss..sorry voor een laat bericht. Het is namelijk al weer te lang geleden, maar vaak als ik even achter de computer wil dan is die bezet, en heb ik geen zin om te wachten, er zijn wel betere dingen te doen. Verder gaat alles goed hier, we hebben weer wat sneeuw gehad, en vandaag super mooi weer gehad. Dus in mijn laatste weekje (JAJA!!!) nog maar even wat bruiner worden. Jaa..dus volgende week zondag avond zit ik weer bij paps en mams op de bank. Wel een raar idee, maar heb er wel weer zin in. Heb hier nu lang genoeg gezeten toch!?!?!?!?
Ik geef deze week prive les, heb ik expres na gevraagd omdat ik dan wist dat ik nog wat daagjes vrij zou zijn. Jaimy en ik zouden namelijk nog even naar Salzburg, even te winkelen. Dus moeten we maar even kijken.
Nou mensen, misschien vanneweek nog een berichtje..en anders...
Tot volgende week!!!!! =)...
Dikke knuffel en xjesss van mij!

  • 11 Maart 2007 - 21:06

    Hendrik:

    IDD, tot volgende week. Maar je moet nog wel ff wat foto's posten


  • 12 Maart 2007 - 10:36

    Afke:

    haaaay meis!!wat is het snel gegaan he!?jammer voor jou maar leuk voor ons:)3 maanden gaan echt super snel!nou ik ben blij als je er weer bent:P tot volgende week!dikke kus

  • 12 Maart 2007 - 15:49

    DJ:

    Tot volgende week meid! Ga je zien! Dikke party als je weer thuis komt 8)

  • 13 Maart 2007 - 11:47

    Rob:

    :Phehe werd tijd jo!!!!!
    lmmr was alweer saai zonder jouw haha(K)kusszz

  • 13 Maart 2007 - 13:30

    Anita:

    Nou ik moet zeggen, ben ook wel blij om weer naar huis te gaan hoor!! Hihi...Tot zondag avond of maandag!! Dikke x

  • 14 Maart 2007 - 21:29

    Saskia:

    Ha lieve Anita,

    ik hang net de hoorn weer op (jaja een gewone telefoon) en heb 5 kwartier met je mams zitten kletsen.
    ik ben dus weer helemaal op de hoogte. Morgenvroeg vertrekken ze naar jou toe en komen dus zondag met jou terug.
    We zien elkaar bij Angely en Dave op hun feest. Veel plezier nog en tot gauw.
    Groetjes van Saskia Henry Junior en Joyce.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 57593

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: