Voor de mensen die nieuwschierig zijn.. - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Voor de mensen die nieuwschierig zijn.. - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Voor de mensen die nieuwschierig zijn..

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 Mei 2007 | Nederland, Lemmer

Heeejj,,
Ik denk toch maar even een berichtje voor mensen die willen weten hoe het met me gaat op stage. Want sommige mensen spreek en zie ik niet zo veel meer..omdat ik het echt mega druk heb..
Loop natuurlijk elke dag stage..en ja.. 's avonds komen er ook nog activiteiten bij..zoals werken,, rijlessen,, sporten..noem maar op..Heb soms geen eens tijd om te eten! :|
Maar op stage gaat het super..leuke collega's dus erg gezellig. Ik mag al veel dingen doen,, en ik dacht eerlijk gezegt dat het me wat tegen zou vallen..maar dat valt reuze mee..ik heb het prima naar mijn zin!! Nou mensen..voor als jullie vaker een verhaaltje willen..dan hoor ik het wel!?

Liefs Anita

• 31 Mei 2007 - 13:49

Angela:

Ja nichie,

natuurlijk en foto's ook van die hunks die nu in Lemmer rond lopen. Ik kan niet meer om skileraren vragen :-)

Houdoe