Voor de mensen die nieuwschierig zijn.. - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Voor de mensen die nieuwschierig zijn.. - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Voor de mensen die nieuwschierig zijn..

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 Mei 2007 | Nederland, Lemmer

Heeejj,,
Ik denk toch maar even een berichtje voor mensen die willen weten hoe het met me gaat op stage. Want sommige mensen spreek en zie ik niet zo veel meer..omdat ik het echt mega druk heb..
Loop natuurlijk elke dag stage..en ja.. 's avonds komen er ook nog activiteiten bij..zoals werken,, rijlessen,, sporten..noem maar op..Heb soms geen eens tijd om te eten! :|
Maar op stage gaat het super..leuke collega's dus erg gezellig. Ik mag al veel dingen doen,, en ik dacht eerlijk gezegt dat het me wat tegen zou vallen..maar dat valt reuze mee..ik heb het prima naar mijn zin!! Nou mensen..voor als jullie vaker een verhaaltje willen..dan hoor ik het wel!?

Liefs Anita

  • 31 Mei 2007 - 13:49

    Angela:

    Ja nichie,

    natuurlijk en foto's ook van die hunks die nu in Lemmer rond lopen. Ik kan niet meer om skileraren vragen :-)

    Houdoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lemmer

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 57594

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: