Zon, zee en strand.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Zon, zee en strand.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Zon, zee en strand..

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

20 April 2008 | Griekenland, Athene

Hooooi skotsjes! ;-)..

Tijd voor een nieuw berichtje want ik heb er nu nog tijd voor. Vanaf donderdag wordt het erg druk!..Komen er een aantal vluchten aan en misschien moet ik dan al alleen aan de bak. We zullen het zien!..

Ik ben gister met een collega meegeweest op bezoekuren. Kunnen mensen bij je langs komen als ze vragen hebben of eventueel klachten. Nog erg rustig! Maar zo heb ik mooi wat van de accommodaties gezien! Even langs Star Beach gereden (Erg bekend hier in Chersonissos!). Ziet er allemaal erg leuk uit! Gister middag was ik lekker vrij dus heb ik lekker in de zon gezeten!

Vanmorgen moest ik vroeg. Om 07.40 uur moest ik klaar staan bij mijn appartement om mee te gaan op de transfer en mensen naar de luchthaven te brengen. Geholpen met inchecken wat hier toch wel anders gaat dan normaal. Je moet eerst je koffer op de band zetten, dan doen ze er een kofferlabel om, moet je weer in de rij gaan staan en dan moet je koffer nog door de scan. Daarna gaan ze richting het vliegtuig! Wat een gedoe!..Alle gasten waren ingecheckt en toen ben ik met mijn collega even een broodje gaan eten. Daarna even in de bus, even door de microfoon gesproken om het gevoel te krijgen!

Om 09.40 uur landde de vlucht waar we de mensen van moesten opvangen. Deze mensen naar de bus gestuurd en ondertussen ook al kennis gemaakt een een collega van Oad die ook in Rethymnon verblijft! Terug op de transfer ben ik weer uitgestapat bij mijn eigen appartement dus ik was om 11.00 uur alweer vrij! Heerlijk! Dus vanmiddag weer in de zon gezeten..Vervelend he! ;-) Goh wat zullen er mensen jaloers zijn! Haha..

Morgen vroeg rij ik naar Heraklion waar ik word opgepikt door een collega. Dan gaan we samen naar Rethymnon om te kijken naar een huisje. Deze week vertrek ik daarheen en daar kom ik uiteindelijk echt te wonen. Dinsdag ga ik waarschijnlijk met een excursie mee door Kreta! Super leuk om dan wat van Kreta te zien!..Maar eerst nog even genieten morgen..van mijn vrije dagje! Heerlijk..

Nou ik geloof dat mijn verhaal alweer lang zat is..wou eigenlijk klein verhaaltje doen..maar ja..heb het hier zo naar mijn zin..dus een lang verhaal!...

Zonnige kusjes van Aniet! ;)..

  • 20 April 2008 - 15:44

    Daan:

    Potver zit je zomaar ff op griekenland heerlijk he. Ik maar weer naar Ameland de hele zomer haha verschil moet er blijven. Nou geniet ervan en succes met werken kusjes Daniel

  • 20 April 2008 - 16:01

    Tanja:

    heyyy je hebt helemaal gelijk ik ben best jaloers hihihihi. ik wens je nog veel succes en geniet ervan.. groetjes tanja emin en selvyn

  • 20 April 2008 - 17:52

    Bart:

    Oke je hebt gelijk,
    Jaloezie vanuit het koude lemmer hahaha,
    Wat super dat je het daar zo naar je zin hebt.
    Veel plezier en zonze haha dikke tut Bart

  • 20 April 2008 - 18:41

    Affie:

    hoooooi :) weer een leuk verhaaltje:) mooi dat je het naar je zin hebt nu al! nu ook maar hopen dat het zo blijft haha!ja heel vervelend voor je elke keer in die zon! nou maar hopen dat je even een leuk huisje gaat vinden... maar dat horen we dan wel weer...groetjes van d fam. hempi

  • 21 April 2008 - 09:44

    Lucia:

    Hee meid,

    Nou lijkt me gezellig als ik het zo lees!! misschien zie ik je in oktober wel!! Dat zou wel gezellig zijn!! meid doe rustig aan en geniet van de 6 maandjes dan zijn ze zo om!!

    Dikke kus lucia

  • 21 April 2008 - 13:23

    Jolanda:

    Hey Aniet!!

    Dat klinkt allemaal erg Tof!! Leuk om te lezen..
    Mis je wel hoor, ja nu al!! :P Haha.
    Mooie mannen daar??
    Heel veel plezier en succes!

    Liefsssss Jolanda!

  • 21 April 2008 - 13:37

    Sieneke:

    Ja ik ben jaloers!!:P
    Succes met alles..

    Kus Sieneke

  • 21 April 2008 - 20:30

    Martha:

    Hey die Aniet!

    Geweldig om je verhaaltjes te lezen, herken het helemaal! Geweldig!

    Ga lekker genieten van alles! Ik hou je site zeker weten in de gaten!!

    Groetjes Martha!

    p.s ben echt jaloers hahahaha ;)

  • 22 April 2008 - 14:59

    Hendrik:

    Werken met 30+ graden is zeker vervelend.

    Ik ziet hier anders ook in de zon (met een te veel aan wind:(

  • 22 April 2008 - 15:39

    Cecilia:

    Heej meis,
    Klinkt helemaal goed! Ik hoor t alweer jij vermaakt je daar wel, haha!
    Have fun!
    Kus

  • 22 April 2008 - 19:21

    Antje & Tante Hammy:

    Lekker man dat mooie weer. Afgelopen zondag naar Volendam geweest om te tenissen, heb mijn hoofd flink verbrand ondanks factor 50. Nu hangen de vellen om mijn ogen,dus hier brand de zon ook flink. Maar ja wij moeten de andere dag weer binnen werken. We hebben met 6-0 gewonnen. Antje heeft met 7-1 verloren.Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op je. Dikke tut en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 57561

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: