Hitte!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Hitte!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Hitte!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

23 April 2008 | Griekenland, Athene

Hee!..
Weer tijd voor een verhaaltje!..

Eergister ben ik met mijn collega naar Rethymnon geweest om hotels te bezoeken en een huisje te zoeken. Omdat we hotels moesten bezoeken moesten we er een beetje netjes uitzien dus ik had mijn zwarte lange broek aangedaan! Maar shit!..Wat een hitte..ik hoorde dat het op RTL4 zelfs was geweest da het zo warm was op Kreta! Het was dus heilig 43 graden..en ik liep naar in mn lange zwarte broek..auto in auto uit!..Maar ja..mooie hotels die ik moet bezoeken..en een huisje gevonden..moet zeggen..ik was 's avonds echt helemaal gebroken!!

Gister ben ik met een excursie meegeweest. Dit was een rit met de bus door het midden van Kreta! Erg leuk..want aan de westkant van Kreta (waar ik kom) is alles wat groener dan aan de kant waar ik op het moment zit. We hebben 2 kloosters bezocht. Een mannenklooster en een vrouwenklooster. Het mannenklooster was niet zo groot maar wel mooi om te zien. Daarna zijn we naar een vrouwenklooster geweest waar ook een weeshuis en een soort bejaardetehuis zit. De nonnen verzorgen de wezen en bejaarden. We konden de klaslokalen van de wezen niet zien want moeders overste lag te slapen!..Wel zijn we langs de bejaarden geweest. Elk jaar wachten ze weer op de toeristen om een praatje te maken wat ze erg leuk vinden!..Sommige kunnen niks meer en wachten eigenlijk tot het over is. De anderen zie je al buiten het op bankje zitten want die zitten op ons te wachten, maar erg indrukwekkend dit klooster. Ook erg groot!..

Vandaag ook weinig gedaan..vanmorgen lekker even een beetje uitgeslapen en even naar Rethymnon gereden om te kijken of ik de weg nog wist. En vast 1 koffer heengebracht want ik kan vrijdag niet al mijn bagage meenemen in mijn Fiat!..:-)..Verder heb ik heerlijk even televisie gekeken. Morgen heb ik een luchthavendag! Morgen vroeg komen er vluchten aan en morgen avond..dus morgen middag vrij..Jaa..wat een leven he..er komt nog wel verandering in..morgen wordt het druk..want de meivakantie begint geloof ik..en er komen morgen meerdere vluchten aan, dus morgen al aan de bak!..

Nou..weer een lang verhaal! ;-)..Vrijdag zal ik dus verhuizen naar mn andere stekje!..Binnekort vast wel weer een verhaaltje..Bedankt voor alle leuke reacties!!..Echt super lief!!..Oh ja..ik heb een eigen Grieks nummer..dat nummer is
0030693 1810308.
Hier kunnen jullie mij dus op bereiken!

Dikke kus en knuffel!!


  • 23 April 2008 - 16:49

    Sytze:

    Yes, ik ben de eerste die reageert!!

    Wat een leuk verhaal, blijf je volgen!

    X

  • 23 April 2008 - 17:35

    Angelique:

    Hej meisie!

    Heb je ook al even gemaild! maar super dat je het daar naar je zin hebt..maar als je het niet erg vind loop ik in mijn 3kwart broek rond ipv een zwarte lange;) haha...

    Meis werkse nog van de week en we contacten!

    En op naar je volgend spannend verhaaltje :)

    liefs (K)

  • 24 April 2008 - 14:57

    Joukje:

    Heee Anita!!

    Zit je wel leuk te kletsen over 43 graden, maar ik zie alleen maar foto's met sneeuw!! :D.. haha.. Mooi dat je het al zo naar je zin hebt! Dat komt ff hard aan he, meteen zo warm. Dat had ik hier de eerste weken ook. De afgelopen dagen zijn hier ook super warm.. Man, man! Dus morgen al echt beginnen met werken! Spannend hoor. Komt vast en zeker goed.

    Doe je de groetjes aan je paps en mams ;)

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 57561

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: