Time flies when you having fun... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Time flies when you having fun... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Time flies when you having fun...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

13 Mei 2008 | Griekenland, Athene

He lieve mensen!..
Weer tijd voor een berichtje..mijn internet heeft er bijna een week uit gelegen..erg vervelend..paar keer naar een café geweest..met cam..dus sommige mensen hebbe me zelfs nog kunnen zien met me bruine hoofd! ;)..Maar heb gehoord dat het in Nederland ook niet slecht is!..

Maandag 5 mei..ja..hier begon de ellende!..Er kwamen dus 51 gasten aan..en er gingen ook weer mensen weg..dus ik haalde de mensen op..en ging mee naar de luchthaven..had al een bericht gekregen dat de vlucht 2 uur vertraagd was..he gedver..ben ik zo laat thuis! :(..Maar ja..nog maar niks tegen mijn gasten gezegt..eenmaal op de luchthaven..bleek het vliegtuig nog niet eens vertrokken te zijn uit Nederland!!..De geplande tijd voor de landing hier op Kreta was 20.10 uur..en het werd uiteindelijk 01.00 uur!! Oftewel..5 uren vertraging!!..Dus de mensen die rond 21.00 uur vlogen..vlogen ook erg laat..maar Transavia had een lunch/snack geregeld bij het airport café..en dit was vanaf 21.00 uur en zeker goed geregeld. De gasten konden hamburgers, gyros, gehaktballetjes, patat en sla krijgen..en ook kregen ze er nog drinken bij!..Het verbaasde me hoe weinig mensen er eigenlijk klaagde..al met al lag ik pas om 03.30 uur op bed..ik was echt gesloopt!..

Dinsdag 6 mei..moest ik dus heilig weer meetings geven..tja..natuurlijk kleine opkomst..want iedereen lag nog te meuren op hun bed ;)..Tja..groot gelijk..en ik vond het wel lekker..kleine meeting..primaaaaa!!..

Woensdag 7 mei..heb ik geloof ik helemaal niks gedaan..lekker met wat collega's op het strand gelegen..want hier hebben we toch bijna geen tijd voor ;)..Haha..Erg gezellig..gelukkig heb ik het hier zo naar mn zin met me toppie collega's!!..

Donderdag 8 mei..was het klote weer!..Typisch Nederlands..dus hou dat weer ff bij jullie!!..Grijs, koud en regen, regen..en nog een plensbui!..Maar ja..ik heb mijn bezoekuren gedaan..paar mensen die klaagden over het weer..maar ja..sorry meneer..daar kan deze lieve meid ook niks aan doen..Verder 's middags ff lekker geluncht met Margriet van Oad..en even lekker rustig aan gedaan..'s middags nog even de stad in gegaan...maar dat wel op het moment dat het droog was natuurlijk! ;)..En 's avonds even naar de kroeg geweest..wat een gezelligheid!

Vrijdag 9 mei..Ja..weer een vrij dagje..ik had donderdag geen vluchten op Heraklion..dus hoefde vrijdag geen info's te geven..Heerlijk..het was weer lekker weer..Dus..tja..je kunt het al raden..lekker naar het strand!..Eerst even lunchen..en dan bakken!!..Ik moet zeggen dat het water nog wel erg koud is!..Ook is vandaag een staking begonnen!..De tankstations staken! Shit..als ik dat had geweten..had ik mijn auto vol getankt!

Zaterdag 10 mei..ben ik naar kantoor geweest..ik was er half 10..ik heb mijn enveloppen geschreven..en hier was ik binnen 10 minuten klaar mee..want ik had maandags niet zoveel aankomsten..ik was alleen..want mijn collega was door omstandigheden naar Nederland..dus ik was 11.00 uur alweer van kantoor af..heerlijk..middagje vrij! ;)..

Zondag 11 mei..vrije dag genomen..Anita heeft geen benzine meer..dus kan eigenlijk niks..ben veelste bang dat ik stil sta..mijn collega's halen me op..en brengen me ook weer thuis ;)Mam..leuke moederdag gehad?

Maandag 12 mei..bang dat ik stil zou staan met mijn auto..want moest naar een accommodatie voor de transfer..maar het ging hoed. Ook bang dat ik weer vertraging zou hebben..want het grondpersoneel op schiphol staakte!..Maar gelukkig..geen vertraging..en ja hoor..bekenden..met een bakkerij breimer tas in hun handen!!..Hait en Mam..groetjes terug van mij!! (K)..Wat leuk..vrienden van Tante Suuz!..He..mn eigen taaltje weer hier op de luchthaven..alhoewel ik met Margriet ook Fries spreek! ;)..Daarna ben ik nog even de bar ingeweest..ook weer erg gezellig..maar ik was zo moe..dat ik vroeg op bed lag..

Dinsdag 13 mei..had ik info's..ik had weinig aankomsten..en in 1 accommodatie hoefde ik niet te komen..want de gasten kwamen toch niet..die kwamen hier al zo lang..dus ik heb in 2 accommodatie's meetings gedaan..gezellig even met de gasten gekletst..en ja hoor..lekker veel excursies verkocht!..Super..'s middags even gezellig met Esmee van Sunweb (Sunwob) gelachen..en samen boodschappen gedaan!..Vanavond ga ik lekker niks doen!..Ik heb een DVD van Geer en Goor van Esmee..dus die zal ik even kijken..Met gierende banden!! ;)..

Morgen heb ik een vrij dagje..weinig plannen..alhoewel ik weinig kan..omdat de tankstations nog steeds aan het staken zijn..en op de hoop dat het morgen over is..maar dan kun je verwachten dat je dus 3 uren in de rij staat voor de benzine!!..Verdorie..Nou ja..ik hou jullie op de hoogte hier vanaf Kreta...op het moment niet zonnig..maar wel gezellig..
Jullie zullen je ook wel afvragen wat ik 's avonds doe..Nou..voornamelijk..gaan we met zn allen wat eten en drinken..misschien daarna nog stappen..of ik ben lekker thuis..en kijk een filmpje op mn laptop..:)..

Nou..dit is mn verhaal wel weer..
Vind het super leuk al die reacties!..Zit hier alweer 4 week..en heb het hier zo naar mn zin..dat de tijd gewoon super snel gaat!

Dikke tût van Aniet!

  • 13 Mei 2008 - 15:37

    Joukje:

    Hee Aniet!!

    Jeetje juh wat een gedonder.. Zijn ze daar aan het staken om het relaxte weer ofzo?? Iedereen maar staken.. Lekker makkelijk :S.. Ohw nee het weer was ook weer niet zo super.. Domme vraag hoor.. Jij kan toch niets aan het weer veranderen, duhh haha. Hier alles prima, alleen het weer.. Kun jij daar wat aan veranderen?! Haha.. is hier steeds bewolkt, regen en harde koude wind. Saaie boel.. Zou je niet zeggen van Afrika he!! Veel plezier meis..

    Kusje

  • 13 Mei 2008 - 16:07

    Sigrid:

    hej hej
    kon ook nie langer dat bericht hea :P
    wat een drukte daar en nog geen benzine dat is wel sneu dan kun je geen kant meer op...
    nou het weer hier is ook heerlijk!!! dus ja ik kleur ook wel een beetje :P
    dikke kus en groeten van hier

  • 16 Mei 2008 - 19:26

    Affie:

    hooooooooi!!! nou ik heb je gelukkig deze week nog niet gesproken....hihihihi :) wel jammer van al die vertragingen maarja dat hoort erbij! gelukkig dat je savonds lekker de tijd hebt om te eten en te drinken :P

    wij zitten nu ff bij harry thuis en ik moet zo werken om 2300 uur....

    je krijgt de groetjes van jp en xxxjes van mij!!!! doegh!!!!!

  • 16 Mei 2008 - 19:29

    Affie:

    hooooooooi!!! nou ik heb je gelukkig deze week nog niet gesproken....hihihihi :) wel jammer van al die vertragingen maarja dat hoort erbij! gelukkig dat je savonds lekker de tijd hebt om te eten en te drinken :P

    wij zitten nu ff bij harry thuis en ik moet zo werken om 2300 uur....

    je krijgt de groetjes van jp en xxxjes van mij!!!! doegh!!!!!

  • 16 Mei 2008 - 19:43

    Jacqueline & Cheryl:

    hoe is het met je?heb je het druk?
    bij ons is het weer niet zo mooi. en bij jullie?leuk dat je tante dieneke en ome frans hebt gezien met het breimers tasje hahaha!!ze vinden het geweldig daar dit was hun eerste keertje vliegen.

    kusjes ons

  • 17 Mei 2008 - 09:44

    Cecilia:

    Heej meis!

    Klinkt helemaal goed! Druk aan het werk, maar gelukkig ook nog tijd om lekker bruin te worden! Wees gerust; hier is het ondertussen weer sh*t weer..
    Geniet ervan!!

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 57561

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: