Zo slecht heb ik het nog niet... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Zo slecht heb ik het nog niet... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Zo slecht heb ik het nog niet...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 Mei 2008 | Griekenland, Athene

Jassas!..
Hier weer even een berichtje..
Vorige week woensdag had ik mijn eerste bezoeken..Dan moet je de accommodaties bezoeken waar gasten van jouw verblijven, als ze dan eventueel vragen hebben over het gebied of dat ze eventueel excursies willen boeken kunnen ze bij mij terecht. Vaak komen gasten ook gewoon even langs om een praatje met je te maken dus wel gezellig. Als er geen gasten bij je langs komen zit je gewoon een kwartier of half uur de tijd uit te zitten of je kunt alvast wat werk in het voor maken. Deze avond hebben Margriet (Oad) Sanne (Tui) Claudia (Tui) en ik (Sud) even gezellig wat gedronken..en tja..daar hadden we de volgende dag aardig last van!

Donderdags 1 mei was ik vrij( Geert Hempi..nog van harte!..) en ben deze dag samen met Margriet van Oad naar Santorini geweest. Dit is een klein eilandje van de Cycladen. We gingen met de snelle boot dus het was 2 uur varen. Het was een excursie voor reisleiding dus er waren meer reisleiders mee. Op de boot hebben we lekker even kunnen slapen!..Toen we op Santorini aankwamen hebben we een bustour gehad over het eiland..eerst naar een klein plaatsje waar we een uurtje vrije tijd hadden..Hier hebben we even lekker wat gegeten..Daarna weer verder naar een ander plaatsje en hier hadden we wat meer vrije tijd dus even op terras gezeten..Heerlijk!..Op Santorini heb je wel heel erg het idee dat je op een eiland zit..we zaten even op een terras..en je ziet links EN rechts zee!..Heel appart..maar wel leuk om het eiland een keer te zien!..

Vrijdag 's morgens had ik bezoekuren en info's. Want donderdags komen er af en toe vluchten aan op de andere luchthaven dus moet ik vrijdags info's geven. Normaal heb ik zaterdags kantoor maar ik ben nu 's middags naar kantoor gegaan om mn werk te doen. Enveloppen schrijven, kasstaat en weekrapport maken. Dit deed ik omdat ik zaterdags weer op excursie zou. Ik kon niet lang op kantoor zijn want ik moest om 17.00 uur weer in Rethymnon zijn voor een bezoek. Dus ik moest mijn werk gauw afmaken en weer in de auto terug!..

Zaterdags ben ik dus weer op excursie geweest..en wel naar Spinalonga. Spinalonga is het voormalige Lepra eiland. Hier zaten vroeger dus heel veel mensen op met Lepra. Het eiland heeft een omtrek van 800 meter dus die kun je zo rond lopen. We kregen een rondleiding en een heel indrukwekkend verhaal te horen van Dimitries. Dit is een Nederlandse gids en zijn oom heeft op het eiland gezeten toen hij ziek was. Hij kon hier dus heel mooi over vertellen. Daarna zijn we naar het plaatsje Ellounda gevaren. Hier heb ik met een meid van Ferio vakanties even lekker wat gegeten en daarna even op het strand gelegen. Met 2 voeten in het water gestaan..maar het water was toch nog erg koud!..Daarna zijn we weer terug gevaren en was ik rond half 7 weer thuis..weer een heerlijke dag..en lekker in de zon gezeten!..Deze avond zijn we met een aantal reisleiding op stap geweest..Ik, Esmee (Sunweb) en Ibi (Sunwold [ Belgisch ] ) bleven over tot half 4 's nachts.

Gister had ik ook zo goed als vrij..ik moest om 17.00 uur even naar een hotel voor een bezoek. Hella (Jiba) en Esmee (Sunweb) en ik waren vandaag dus zo goed als vrij. Dus we hadden plannen gemaakt op lekker op het strand te gaan liggen. Ibi (Sunworld) moest om 9 uur weer werken tot 7 uur 's avonds! Haha wat een lachertje! ;-)..Margriet (Oad) kwam ook nog even gezellig langs op het strand dus we hebben lekker de hele middag op het strand gelegen!..Lekker verkleurd..maar het water is toch nog wel erg koud..ik ben er niet in geweest! Laat mij maar lekker zonnen en bruin bakken!..Haha ;-)..Ik praat jullie niet jaloers denk ik..want ik hoorde dat het in Nederland ook mooi weer is..Heerlijk..dus jullie kunnen ook lekker op het strand liggen! (H)..

Vanavond heb ik luchthaven. Ik moet half 6 hier weg om mensen naar de luchthaven te brengen. Om 20.10 uur komt er een vlucht aan. Ik krijg 51 gasten aan dus nu word het menis!..Haha nu word het wat drukker..ik hoop dat het allemaal in 1 bus past..anders drukken ze maar even ;) Haha..

Nou ik zal nog even wat eten maken..en nog even lekker rustig aan..en dan mag ik straks weer aan het werk..Binnekort weer een leuk gezellig verhaaltje vanaf Kreta!..

Dikke kus Aniet..
Knuffel!!!

  • 05 Mei 2008 - 13:19

    Sietze:

    Hey liefe schat:D
    nog 148 dagen en dan ben je weer terug:$ kan eigenlijk niet w88:O zo te zien vermaak je je prima:D goed om te horen:D succes vanavond:D en een dikke kuss... :D groetjes mij:$

  • 05 Mei 2008 - 14:08

    Annet:

    Hee dame!!

    Zo te zien is het mooi weer bij jullie!! HEERLIJK ZEG! Hier in NL is het ook goed te doen deze dagen. Ongeveer 20 a 21 graadjes, HEERLIJK!!
    Ben nu aan het werk, vrijdag lekker vrij! Hee, veel succes nog daar en ik houd je op de hoogte!

    Ben je trouwens in november weer thuis?

    Kus Annet

  • 05 Mei 2008 - 14:11

    Anita..:

    Uiteraard!!!...Eind september..en heel misschien eind oktober..maar ich bin dabei!!!...

  • 05 Mei 2008 - 17:18

    Hendrik:

    Prima daar dus,

    Kan ik met Simon bij jou blijven slapen als we een vlucht boeken?

    laterz

  • 05 Mei 2008 - 21:09

    Ibo, Nelly, Silke, :

    Hoi Anita,

    Wij waren jou nog niet vergeten en wij vinden het leuk dat je het naar je zin hebt. Kreta is leuk hé !!! Heel veel foto's zijn herkenbaar. We zouden zo wel even langs willen komen. Heb je de kloof al gelopen ??? Ben je al bij de Goudboer geweest ??? Zijn er nog leuke Grieken ??? Je ziet genoeg vragen. Binnenkort zullen wij een langer berichtje naar je toe sturen voor nu laten wij het hierbij. Nog heel veel plezier.

    groetjes
    Ibo en Nelly
    Dikke tút van Silke en Julisa

    ps. Kan je zaterdag 4 oktober oppassen ???

  • 06 Mei 2008 - 11:06

    Affie:

    ziet er leuk uit meid! :) leuke fotos! en leuk dat je even aan die ouwe dacht met zijn verjaardag! haha nou ik moet zo werken....terras lopen...hopen dat er wat te doen is! en ja het is hier heerlijk! ben ook al een klein beetje bruin geworden :) nou tot de volgende story :)

    liefs!

  • 06 Mei 2008 - 20:05

    Geesje:

    Hej anita!!

    wat een prachtige fotos echt super....
    hoe je het nog wat uit de warmte daar??
    we msne snel weer!!geniet er van!

    Liefs Geesje

  • 06 Mei 2008 - 20:07

    Sytze:

    Hé Anita,

    Jeetje, zit ik op een reisbureau hoor...

    Haha echt vette verhalen!

    X

  • 07 Mei 2008 - 18:02

    Thea:

    Fijn meid dat je het naar je zin hebt. Heb je Etty al ontmoet? Mocht je haar tegen komen doe haar dan de groeten. nog veel werk en zon plezier.
    Dikke Tút van de Bakkertjes

  • 07 Mei 2008 - 19:15

    Jan:

    hey anita!!

    zo te lezen heb je het naar je zin...

    leuk leuk en nog eens leuk
    ben benieuwd naar je verhalen als je thuis bent!! ben je ook al int plaatsje fodele geweest? vind ik een leuk plekkie ben ik ook geweest :D lol en hier ist nu eindelijk ook super weer zit lekker buiten met potje bier en leppie op schoot.. heerlijk nou meis geniet van je stage in kreta want zal als je terug ben wel lekker jaloers op je zijn. lol
    spreek je laterss

    liefs jan muijsers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 57561

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: