Hot Hot Hot... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Hot Hot Hot... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Hot Hot Hot...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

06 Juni 2008 | Griekenland, Athene

Heey!..
Het is alweer een tijdje geleden..dus weer tijd voor een berichtje!..We gaan gewoon weer verder waar ik gebleven ben! ;-)..

Op zaterdag 24 mei moest ik 's morgens naar kantoor. Op kantoor moet ik altijd enveloppen schrijven voor de aankomsten voor maandag. Verder wat kleinde dingetjes erom heen. Excursielijsten checken en ik moet elke week een rapport maken over wat er is gebeurd en mailen naar Nederland. Ik was weer vroeg thuis 's middags..dus heb nog even met Esmee bij het zwembad gelegen..heerlijk..ff bijkleuren voordat paps en mams komen!

Op zondag 25 mei had ik bezoeken. Bezoeken is het minste werk wat er is..je zit eigenlijk gewoon in de accommodatie te wachten of er mensen komen. Vaak komen mensen zo even voor een praatje of om iets te vragen of om eventueel iets te boeken..maar soms zit je ook gewoon een half uur te wachten..dus dan maar even wat lezen..of even kletsen bij de receptie...

Maandag 26 mei hadden we aankomsten. Aardig wat bezetting in verschillende hotels..Deze week kregen we een groep blinden aan in een accommodatie. Vind het toch erg knap dat zulke mensen op vakantie gaan..en een kamer boeken met zeezicht!..Er waren 12 blinden..en 2 begeleiders..nou echt respect..! Ze hebben elke dag wat ondernomen..dus ze hebben hun niet verveelt..

Dinsdag 26 mei had ik meetingen. Omdat ik aankomsten had ik aardig wat accommodaties had ik ook veel meetingen..dus je verteld steeds het zelfde..maar het blijft toch wel leuk!..'s Avonds hebben we met alle collega's van Sudtours wat gegeten in Heraklion. Leuk om ze dan weer even te zien..want ik ben door mijn collega's uit die omgeving ingewerkt. Lekker gekletst en 's avonds even een borrel gedaan met Esmee..doen we wel vaker..maar ik onthoud niet welke dagen dat is..en toevallig weet ik nog dat het deze avond ook was! Haha..

Woensdag 27 mei had ik een vrije dag..heb lekker uit geslapen en ben 's middags naar Chersonissos gereden. Hier heb ik met een collega van Sudtours bij Starbeach aan het zwembad gelegen! Heerlijk..en weet je wie ik daar tegen kom..ja..niet normaal! Dennis Donker met Patty!..Haha..grappig zeg..die hadden ff een last minute geboekt..toevallig dat ik ze dan net tegen kom..als ik 1 dagje in Chersonissos ben!..Ook moest ik Apfelkorn meenemen voor een Nederlands restaurant hier..Hebben ze hier niet..meer in Chersonissos wel..dus geen probleem..reed ik met een paar flessen drank in me auto..hmmmm...haha..

Donderdag 28 mei had ik weer bezoeken. Weer afwachten of er mensen komen..............Dan duurt een half uur lang!...

Vrijdag 30 juni had ik officieel meetingen..maar ik had donderdags geen aankomsten..ik heb eigenlijk al mijn aankomsten op maandag op Chania..soms heb ik een aankomst op Heraklion..maar dat is heel zelden..of heel weinig..lekker in de zon gelegen..kijken of ik nog wat bruiner kon worden..

Zaterdag 31 juni ben ik weer naar kantoor geweest..weer enveloppen schrijven..schrijven...schrijven...haha..en dingen voorbereiden..

Zondag 1 juni..weer bezoeken..weinig gedaan..was weer vroeg thuis..het was zaterdag weer laat..dus ik heb mn werk gedaan..en ben met gierende banden naar huis gereden..en nog even geslapen..'s middags heb ik met Esmee bij het zwembad gelegen..wat een armoe he! ;-)..

Maandag 2 juni had ik weer luchthaven. De blinde mensen zaten 'gezellig' te zingen in de bus. Mijn buschauffeur spreekt niet echt goed Engels..dus hij probeert Engels te praten..en in een beetje Grieks..haha best grappig..

Dinsdag 3 juni had ik weer meetingen..grappig..want je hoort gauw aan iemand waar ze weg komen..en ja hoor..mensen uit Leeuwarden! ;-) Die ook weer mensen in Lemmer kennen..ach wat is de wereld dan klein!..Vandaag kwam er ook een studiegroep aan..ik ben 's middags met hun Rethymnon in geweest..en 's avonds met ze gegeten in hun accommodatie..en raad eens..ik heb dropjes en stroopwafels gekregen!!..Heerlijk haha..Zat ook een meisje bij die in Heerenveen woont..zelfde opleiding als mij heeft gedaan..en nu op het reisbureau in Heerenveen werkt..dus erg grappig..!..

Woensdag 4 juni had ik jeepsafari..wow..echt heel leuk..maar stoffig!..Van de 58 mensen waren er 5 Nederlanders! De rest kwamen uit Frankrijk. In het hoogseizoen is het vaak 50/50 maar dan zijn er ook minder Fransen. Ik zat bij Fransen in de auto en hebben geen woord gezegt..ze proberen niet eens Engels te spreken..maar als we in een dorpje waren ging ik met de gidsen op pad..gezellig..!!..En gratis drinken en eten! Haha..
Ik was blij dat ik 's avonds onder de douche stond..ik had die nacht maar 4 uurtjes geslapen..dus ik lag deze avond redelijk vroeg op bed..half 12 geloof ik..even een nachtje doorgehaald!..

Donderdag 5 juni had ik bezoeken. Er kwamen gelukkig toch nog wat mensen langs om excursies te boeken..dat moet ik hebben ;-)..'s middags ben ik met Esmee naar het zwembad geweest..nog wat bruiner worden voordat paps en mams komen!..'s avonds even op stap geweest..en het was weer erg laat..maar zeker erg gezellig!

Vandaag 6 juni had ik een vrij dagje..de mensen die zijn aangekomen kwamen niet op de meeting..en dit wist ik van te voren..ben even met Esmee de oude stad in geweest..wel even uitgeslapen natuurlijk..

Zoals jullie kunnen lezen hoeven jullie je niet druk te maken..ik vermaak me hier prima..ik zit hier nu 7 weken..en het gaat echt zo snel..16 juni komen me ouders langs waar ik ook heel veel zin in heb!..Eindelijk me paps en mams weer zien..gezellig hoowr!..

Nou dit was mijn verhaal weer..binnekort weer een verhaal..

Liefs Aniet

  • 08 Juni 2008 - 20:47

    Elly:

    fijn dat je ouders komen verwen ze maar lekker hebben ze verdiend,ik vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    je ziet er goed uit op de foto en je weet het niet te bruin worden anders voelen je ouders zich zo wit. nou meisie hou je haaks en zou zeggen tot hoors dikke kus elly.

  • 10 Juni 2008 - 17:12

    Fam, Hempi:

    heeey meis!! leuke fotos weer en een leuk filmpje! wat toevallig dat je die mensen daar allemaal tegen kwam! haha en fransen?? tja die hebben nog nooit een woord engels gesproken!! zijn ze te eigenwijs voor! haha....gisteraaf ff in le duc voetbal gekeken :) was leuk en vet druk! en ok nog leuk dat ze hebben gewonnen (3-0). jaaaa je ouers komen ook al bijna!! volgende week al dus! nou je krijgt de groetjes hier van iedereen!!!
    liefs!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 57561

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: