Tijd vliegt... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Tijd vliegt... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

03 Juli 2008 | Griekenland, Athene

Lieve mensen!

Hier eindelijk weer even een berichtje vanaf Kreta..het heeft lang geduurd dat er weer een nieuw verhaal op is gekomen..sorry sorry sorry..heb het nog niet echt druk gehad..maar blijkbaar wel druk met andere dingen..en dat is toch af en toe even werken..en zonnen, feesten en chillen..tja..dat moet ook gebeuren toch??..;)..

Mijn ouders zijn 16 juni naar me toe gekomen...ze hadden gelukkig geen vertraging en waren dus mooi op tijd..toen ze uit het vliegtuig waren wouden ze natuurlijk even kijken of ik in de hal stond..maar nee..Anita zat nog even lekker buiten te kletsen..;)..Toen ik op een gegeven moment binnen was zag ik 2 hoofdjes naar buiten steken..haha paps en mams! Wat gaaaaf om hun weer te zien naar die tijd!..Echt tof!..Ze hebben echt een super vakantie gehad..ben een paar keer met ze naar Rethymnon geweest..lekker de stad even in..en dat vonden ze toch wel erg leuk..Rethymnon heeft een oude Venetiaanse haven..met een oude stad..en overal kleine straatjes met winkeltjes..op een dag waren ze met zijn 2en de stad aan het verkennen..waren ze verdwaaaald! hahaha..tja..ik zou de weg ook niet 1,2,3 weten..want je vind overal weer nieuwe straatjes..haha..
Mjn eerste vrije woensdag ben ik met ze naar Chersonissos gereden en hebben we gegolft..nou ja..paps en mams aan het golfden..ik op zo'n golfkarretje over de golfbaan racen..erg leuk!..
Ook waren de ouders van Esmee hier..hier hebben we samen mee gegeten met de laatste wedstrijd van Nederland..erg gezellig..maar hun waren er maar 1 week..dus de laatste avond nog even wat met hun gedronken..ouders op de taxi gezet..en wij de kroeg in gedoken..daaaag paps en mams! Hahaha..Als je hier proost..zeg je Yammas!..Dit is natuurlijk erg lastig om uit te spreken..dus wij zeiden..als je nou Jan Mast (Bekende van mijn vader) heel snel zegt..snappen ze het wel..op het moment is Jan Mast hier erg bekend in Rethymnon haha!
De laatste dag dat mijn ouders er waren hebben we nog even gezwommen..er hing een rode vlag..maar het was zo warm..dat we de zee in wouden..en dat hadden we de rest van de 2 weken ook gedaan..dus ik met mams de zee in..nou..eerlijk..ben blij dat ik hier nu zit..haha..maar was zeker wel gaaf..foto's volgen..die moeten even gemailt worden vanuit Nederland! ;)..
Afgelopen maandag heb ik ze weer naar de luchthaven gebracht en zaten de 2 weken er alweer op..wat is dat snel gegaan zeg..maar wat was het gezellig he hait en mam?!..

Marritjeeee is vorige week aangekomen in Chersonissos voor vakantie..dus die heb ik afgelopen woensdag even opgezocht..nou het leek wel of ik haar 2 weekjes niet heb gezien..wel grappig om dan weer bekende gezichten te zien..We zijn even naar Starbeach geweest en later hebben we even bij hun zwembad gelegen..ik ben rond half 6 weer weg gereden..want Chersonissos is voor mij toch nog ander half uur rijden!..

Vrijdag komt er een klasgenootje aan..en zondag Wendy Middendorp en Petra Bootsma..dus die zal ik volgende week denk ik even opzoeken..lijkt me erg leuk om hun ook even te zien en even te kletsen!..

Verder vermaak ik me nog steeds prima en heb nog niet het idee dat ik naar huis wil haha..de 2 weken dat mijn ouders er waren ben ik lekker bij gekleurd..ook zijn we naar Elafounisi geweest..dit is een zandstrand in het zuiden..met echt heeel helder water!!..Dit was echt heel mooi!!..

Verder heb ik weinig nieuws..het is elke dag warm..soms een beetje te warm en verlang ik wel eens even naar wat regen..maar ik denk dat ik niet mag klagen!!..

Paps en mams..bedankt voor de 2 super leuke weken!..

Als er mensen zin hebben om langs te komen..laat het even weten..kan altijd even..gezellig!!..

Oh ja..gister liepen we even naar de videotheek om een filmpje te huren..totdat ik een halve witte fiat punto zag staan..(zie foto)..Deze auto is even in de bloemetjes gezet..we zijn er niet over uit of ie nou zo is geparkeerd..dat kan bijna niet!..Dus..dat de bloemen er waarschijnlijk zo overheen zijn gegroeid..want de auto is ook erg smerig..haha..niet best!!...

Nou dit was mijn verhaal..binnekort weer een verhaal..er volgen nog meer foto's..die uit Nederland moeten komen haha ;-)
Wat ik ook erg leuk vind is dat ik toch wel op de hoogte gehouden van de kleintjes die geboren zijn in de tijd dat ik weg was..heb foto's gekregen van Eddy..van de kleine Rosanne..wat een schatjee!!!..

Hele dikke kus vanaf het zonnige Kreta!!...

  • 03 Juli 2008 - 18:48

    Angela:

    He Anita,

    dat was vast heel gezellig met je paps en mams.
    Tot wanneer ben je er nog?
    Groetjes,

    Angela, Geert & Reggie

  • 04 Juli 2008 - 12:00

    Hempi's:

    haaay meis! ik had hendrik al even gesproken over dat je ouders een mooie vakantie hadden gehad! en wat weer een leuke foto's! heit heeft de brl alweer lekker in het gezicht staan! :) nou zijn je ouders er ook ff lekker tussen uit geweest :) wat een mooi water joh en die auto .....ahahha!tja ik zou graag naar je toe willen komen........ maar dat hebben we al besproken :P nou ik mis je wel hoor :)

    ik heb nu mijn 1 week vakantie gehad! ff wat gewerkt en uitgeslapen :), vanaaf en morgen ook weer werken! het huis schiet hier al aardig op alleen nog ff wat kleine dingetjes! nou we gaan nog wel naar spanje :):):) uiteindelijk ahahhaha alles is geregeld! me ouders gaan 17 juli weg en jp en ik komen 25 juli met the plane :) heb er echt zin in!

    nou, we keep in contact!

    groetjes van de hele family!!!

  • 04 Juli 2008 - 15:30

    Sietze:

    wowww!!!!

    vet mooi om te lezen wat je allemaal doet... zo te zien vermaak je je prima.. altijd goed om even je ouders te zien in zoon lange tijd... btw ik heb die auto daaro geparkeerd:$ heb ik ff goed gedaan he.. xD nou schat... gedraag je een beetje!! en denk om jezelf.. ;) dikke knuff en kuss...

    groetjes sietzeee ^.^

  • 05 Juli 2008 - 16:15

    Sytzennnnnnnn:

    Anitaaaa,

    vettegek verhaal! echt tof om te horen dat je je nog steeds goed vermaakt..:) Tijd vliegt hè?

    X Sytzeeeeee

  • 07 Juli 2008 - 10:01

    De Bruinste.:

    nou hèhè!
    Eindelijk eens een berichtje van mij.. Nadat ik zaterdag eventjes bij de bakker was geweest om mijn bruine huidje te tonen, herinnerde jouw moeder me aan deze site ;) Ze zei dat er iets over mij opstond dus ik snelsnelsnel kijken natuurlijk :P
    Echt leuke verhalen joh! En ik vond het echt super leuk je weer eventjes te zien in Chersonissos.. Ik ben nu alweer een paar daagjes thuis en lekker even aan het bijkomen.. Sjeetje wat was het daar warm! Hier in Nederland natuurlijk meteen weer regen enso :( bah!

    Ik blijf nu écht je verhaaltjes volgen en echt nog heel veel chillplezier :)

    Liefs,
    Marrit (K)

  • 08 Juli 2008 - 06:19

    Annet De Vries:

    Wie is dat lieve kleine schattige babytje in de box???

    Hahhahaha...

    Fijne tijd verder meis! We houden elkaar op de hoogte!!

    X Annet

  • 13 Juli 2008 - 16:40

    Elly:

    Hoi anita wat leuk al die foto´s kan me voorstellen dat je nog geen heimwee hebt je vermaakt je daar prima en krijgt veel bezoek en er komen nog een paar!
    Een fijne tijd met je ouders gehad ze zagen er ook weer goed uit lekker bruin en gerust dat alles goed met je gaat.
    nou meis leuk dat ik je af en toe even zie via de mail doet me goed.
    Ik zou zeggen veel plezier verder en tot mail,s.
    dikke kus elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 57561

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: