Nog een aantal weken.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu Nog een aantal weken.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Anita Breimer - WaarBenJij.nu

Nog een aantal weken..

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

22 Augustus 2008 | Griekenland, Athene

Hee lieve mensen!

Het is al een tijdje geleden dat jullie wat van me gehoord hebben..dus nu maar even een nieuw berichtje..qua werk is er niet veel nieuws gebeurd..elke week hetzelfde..en nog steeds niet erg druk...Dus veel vrije tijd! (H)..

Esmee is voor 5 dagen naar Nederland geweest..want haar beste vriendin ging trouwen..in deze 5 dagen was ze ook jarig..dus ze wou het er de dinsdag op vieren..omdat iedereen woensdag een chill dagje heeft..ze wou even wat eten en drinken..maar ik kwam er achter dat er een concert was van een bekende Griek waar ze vorig jaar ook heen was geweest. Dus we hadden kaartjes geregeld voor iedereen.Eerst zijn we met zn allen uit eten geweest..en ze vroeg steeds..wat moet ik aan doen..dus ik zei..gewoon je kleren waar je normaal ook in uit gaat..ze was al bang dat we gingen hardlopen of een survivaltocht gingen doen. Dus onder het eten hebben we bekend gemaakt dat we naar het concert gingen en dat vond ze echt een super cadeau!! We hadden nog even gauw wat flessen wijn gekocht..want dat mag je hier gewoon meenemen naar een concert..het concert was erg geslaagd!..Daarna zijn Margriet, Esmee en ik nog naar een beachbar geweest..voor Skypark stond de uitsmijter..met een hand in het verband..dus Esmee maakt een opmerking..he daar hebben we de CLAWWWW!! En Margriet stopt de auto en die kwam niet meer bij van het lachen..toen kwamen we bij de beachbar er achter dat ze erg nodig naar de wc moest..en dat ze het dus niet allemaal meer in kon houden..hahahahahahaha!!!!
Daarna zijn Esmee en ik doorgegaan naar Sky park en lekker doorgezakt tot de vroege uurtjes..Esmee kon bijna niet meer op haar benen staan dus die heeft er van genoten!..Ik was niet met de auto..dus moest eigenlijk met de taxi..maar had even geregeld dat ik met de scooter thuis ben gebracht door de DJ! Haha..super relaxt!..Maar niet als je nodig naar de wc moet..en achter op een scooter zit..damn!!

Maria, Bianca, Sjoukje en Sascha waren op vakantie in Chersonissos! Ik heb ze de woensdag even opgezocht en was erg gezellig..lekker gechillt bij het zwembad en gekletst..ze zeiden dat ik wel mee op stap kon..maar helaas moest ik de donderdag weer werken..maaaaar...ik ben vrijdag vrij..dus kan donderdag mee stappen..dus ik ben de donderdags op stap geweest in Chersonissos! Voor het eerst..was wel gezellig! Maar stond in een Nederlandse kroeg waar ze allemaal apres skimuziek draaide, dus ik had echt het idee dat als ik de kroeg uit zou lopen dat ik sneeuw en bergen zou zien..haha...maar nee..het was gewoon warm..en heb een super gezellige nacht gehad..en heerlijk op een luchtbedje geslapen!..;-)

Afgelopen zondag ben ik weer in Chersonissos op stap geweest..heb ik Martijn opgezocht..een jongen die ik afgelopen jaar in Hinterglemm heb leren kennen...Dus weer lekker op stap geweest..en was zeker ook geslaagd! Was weer erg gezellig..en dit keer gelukkig (god zij dank) geen luchtbedje!..

Verder heb ik weinig nieuws..weinig dingen beleeft..er word nog steeds veel gelachen onderling dus vermaak me nog steeds..alhoewel het nog maar 5 weekjes zijn..het schiet nu echt op..Dus voor jullie het weten ben ik weer thuis..en zit ik weer bij pap en mams op de bank op Turfland 2 in Lemmer! :) Ik heb helaas nog geen precieze datum dat ik naar huis vlieg..maar zodra ik dat weet..laat ik het weten..

Ik probeer binnekort nog even wat foto's erbij op te zetten!!..Mijn eigen computer wil ni werken zoals het moet op het moment..dus ik ga het proberen!!

Liefs en knuffels vanaf Kreta!

  • 22 Augustus 2008 - 17:47

    Elly:

    Nog 5 weekjes en dan kom je weer lekker naar ons kikker landje ik zou nog maar even genieten van dat mooie weer,en van de gezelligheid natuurlijk,want hier is het weer shit we zitten volop in de herfst, dus genietenmaar.!!!
    veel liefs van ons en een dikke knuffel
    elly en marten.

  • 02 September 2008 - 10:25

    Sascha:

    wil je wel even niet klagen over dat luchtbed:D geloof dat ik het minder had ondanks ik gewoon in mijn eigen bed lag;)haha
    geniet er nog maar even van:) en tot in het o zo mooie lemmer(H)
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Skiles geven!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2009

Eind in zicht..

07 Februari 2009

Winter wonderland...

27 December 2008

Liebe leute...

18 December 2008

Nog even..

30 September 2008

Back in town...
Anita

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 57561

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Gran Canaria

21 Maart 2010 - 19 April 2010

Singapore & Australia!

19 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: